پیوستن دیوید دوکاونی به ریبوت The Craft

18 October 2019 - 14:00

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، دیوید دوکاونی (David Duchovny) به تیم بازیگران ریبوتی که قرار است سونی از فیلم کلاسیک ترسناک نوجوان پسند The Craft (حیله)، محصول سال ۱۹۹۶، بسازد؛ ملحق شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نسخه جدید فیلم، داستان دختری به نام هانا را روایت می‌کند که “یک دانش‌آموز طردشده دبیرستانی است که با سه زن جوان دیگر دوست می‌شود و شروع به آزمایش کردن جادوگری می‌کند. آن‌ها قدرتی را آزاد می‌کنند که در ابتدا به نظر می‌رسد مشکلات زندگی‌شان را حل می‌کند اما به تدریج با هزینه‌های غیر قابل پیش‌بینی آن‌ها را نابود می‌کند.”

زو لیستر-جونز (Zoe Lister-Jones) فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان این فیلم خواهد بود که توسط کمپانی Columbia و Blumhouse Productions تهیه و تولید می‌شود. و بازیگران آن عبارت‌اند از: گایدئون آدلون (Gideon Adlon)، لاوی سیمون (Lovie Simone)، زوئی لونا (Zoey Luna)، کایلی اسپانی (Cailee Spaeny)، و نیکولاس گالیتزین (Nicholas Galitzine).

فیلم اصلی، که توسط آندرو فلمینگ (Andrew Fleming) بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته خودش و پیتر فیلاردی (Peter Filardi) ساخته شد، در مورد دختر نوجوانی به نام سارا (با بازی رابین تونی (Robin Tunney)) بود، که پس از نقل مکان خانواده‌اش به سان فرانسیسکو، به گروهی از دختران مدرسه کاتولیک (Catholic School) می‌پیوندد و با آن‌ها جادوگری را تجربه می‌کند. فایروزا بالک (Fairuza Balk)، نو کامپل (Neve Campbell)، و راچل ترو (Rachel True) از بازیگران دیگر این فیلم بودند.

بازسازی فیلم موفق سال ۱۹۹۶، تقریبا به مدت ۵ سال در دست تولید بوده است، و در ابتدا قرار بود که لی جانیاک (Leigh Janiak) در سال ۲۰۱۵ فیلم‌نامه این پروژه را بنویسد و آن را کارگردانی کند، و انتظار می‌رفت که این بازسازی در واقع دنباله فیلم اصلی به شمار برود، اما پس از دریافت واکنش‌های منفی از سوی طرفداران و عدم تمایل بیشتر از سوی استودیو، پروژه کنسل شد.

گالیتزین اخیراً در Share (سهم) از شبکه HBO و Chambers (اتاق‌ها) از شبکه نتفلیکس بازی کرده است.

دوکاونی، با حضور در نقش اول سریال اسرارآمیز علمی-تخیلی طولانی The X-Files (پرونده‌های ایکس) محصول Fox، و هم‌چنین درامدی Californication (کالیفورنیکیشن) از شبکه Showtime به شهرت بیشتری دست یافت، و برای هر دو فیلم برنده جایزه گلدن گلوب شد. به‌علاوه، او در فیلم موفق Twin Peaks (توئین پیکس) ساخته دیوید لینچ (David Lynch) در یک نقش تکرارشونده ظاهر شد و در درام جنایی کوتاه Aquarius (آکواریوس) از شبکه NBC نیز نقش اصلی را ایفا کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.