دلیل اصلی روبن فلیشر برای انصراف از کارگردانی فیلم Venom 2 فاش شد

18 October 2019 - 14:30

هنوز هم حدس و گمان‌های زیادی درباره دلیل واقعی انصراف روبن فلیشر (Ruben Fleischer) از کارگردانی دنباله فیلم ابرقهرمانی موفق Venom «ونوم» زده می‌شود. او به تازگی دلیل اصلی خودش برای کناره‌گیری از این دنباله را تداخل با ساخت دنباله مورد انتظار Zombieland: Double Tap «سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی» اعلام کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلمساز در مصاحبه‌ای گفت این دنباله کمدی زامبی ‌محور او را تا حدی مشغول کرده که نتوانسته برای کارگردانی Venom 2 برگردد. فلیشر در این باره گفته است:

من بعد از Venom یک هفته در کنار خانواده خودم بودم. بعدش مستقیم سراغ ساخت Zombieland 2 رفتم. بنابراین از ۲ سال و نیم پیش در حال ساخت این فیلم بودم و هیچ استراحتی نداشتم. پس اول قصد داشتم این فیلم رو به پایان برسونم و تا جایی که می‌تونم اون رو عالی بسازم. بعدش هم مدتی رو به استراحت در کنار خانوادم اختصاص بدم.

شایعاتی مبنی بر این منتشر شده بود که فلیشر و هاردی در پشت صحنه فیلم دچار مشکل شده بودند و این دلیل اصلی کناره‌گیری فلیشر از کارگردانی این دنباله بوده است، اما با توجه به اینکه منبع این خبر معتبر نبود، تمام این‌ها شایعاتی بیش نبودند.

اندی سرکیس (Andy Serkis) با کارگردانی Venom 2 برای اولین بار کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی را تجربه خواهد کرد.

فیلم Venom 2 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.