در تریلر فصل سوم The Sinner شما نمی‌توانید از گناهانتان فرار کنید

19 October 2019 - 09:00

شبکه USA Network تریلر فصل سوم سریال جنایی آنتولوژی The Sinner (گناهکار) را منتشر کرده است، که اولین تصاویر از کاراکترهای مت بومر (Matt Bomer) و کریس مسینا (Chris Messina) در فیلم را نشان می‌دهد. هم‌چنین، این سریال با هنرمندی بیل پولمن (Bill Pullman) قرار است در سال آینده اکران شود.  در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل سوم The Sinner در مورد کارآگاهی به نام هری آمبروس (با بازی بیل پولمن) است که یک تحقیق روتین در مورد یک تصادف وحشتناک در حومه دورچستر، در شمال ایالت نیویورک را آغاز می‌کند. آمبروس متوجه یک جنایت پنهان می‌شود که او را به درون خطرناک‌ترین و ناراحت کننده ترین پرونده کاریش می‌کشاند.

در فصل سوم این سریال، شاهد حضور مت بومر در نقش جمی به عنوان یک ساکن محترم دورچستر و یک پدر امیدوار هستیم که از آمبروس انتظار دارد در پی یک تصادف او را حمایت کند. و کریس مسینا نیز نقش دوست و همکار جمی، یعنی نیک، را ایفا می‌کند. جسیکا هچت (Jessica Hecht)، پریسا فیتز-هنلی (Parisa Fitz-Henley)، و ادی مارتینز (Eddie Martinez) نیز در این فصل بازی خواهند کرد.

درک سیموندز (Derek Simonds) تهیه‌کننده اجرایی و شورانر فصل سوم The Sinner خواهد بود. جسیکا بیل (Jessica Biel)، که در فصل اول بازی کرده بود و تهیه‌کننده اجرایی هم بود، در این فصل هم به همراه میشل پرپل (Michelle Purple) از طریق کمپانی فیلم‌سازی شان: Iron Ocean، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت خواهد کرد. چارلی گوگولاک (Charlie Gogolak)، ویلی ریل (Willie Reale)، و آدام برنستین (Adam Bernstein) تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر این پروژه محصول Universal Content Productions خواهد بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.