پتن ازوالت برای ایفای نقشی نامشخص به فصل دوم سریال پسرها پیوست

19 October 2019 - 15:00

درحالی‌که تولید فصل دوم سریال The Boys ادامه دارد، شورانر این سریال اریک کریپکی (Eric Kripke) در توییتر تصویری از خود در پشت‌صحنه‌ی این سریال به همراه بازیگر برنده‌ی امی پتن ازوالت (Patton Oswalt) منتشر کرد که خبر از حضور این بازیگر در فصل دوم این سریال ابرقهرمانی ساخته‌ی Amazon Prime در نقشی سری می‌دهد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال The Boys درزمانی رخ می‌دهد که ابرقهرمانان مانند مشاهیر محبوب، مانند سیاست‌مداران اثرگذار و مانند خدایان مورداحترام هستند. آن‌ها بجای استفاده از قدرت‌هایشان درراه خیر، از آن‌ها سوءاستفاده می‌کنند. در چنین شرایطی افرادی مانند «پسرها» بدون داشتن قدرتی ابرانسانی روبه‌روی ابرقهرمانان قرارگرفته و قدم در مسیری قهرمانانه گذاشته‌اند تا حقیقت را راجع به گروهی متشکل از ابرقهرمانان که بانام «هفت» شناخته می‌شوند، فاش کنند. طبق انتظارات، این سریال محتوای خشونت‌آمیز و جنسی بی‌کران کامیک‌هایی که از روی آن‌ها اقتباس‌شده را حفظ کرده است و به کاوش نیمه‌ی تاریک ابرقهرمانان مشهور و نامدار می‌پردازد.

ستارگان این سریال را کارل اربن (Karl Urban) در نقش بیلی بوچر، رهبر گروه متشکل از پارتیزان‌ها که خطر ایستادگی مقابل ابرقدرت‌ها را به جان خریده‌اند، جک کواِید (Jack Quaid) در نقش هیوئی، لاز آلونسو (Laz Alonso) در نقش مادرز میلک، تومر کاپون (Tomer Kapon) در نقش فرنچی، جنیفر اسپوزیتو (Jennifer Esposito) در نقش مأمور سیا سوزان رینر و کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara) در نقش فیمِیل تشکیل می‌دهند. الیزابت شو (Elisabeth Shue)، ارین موریارتی (Erin Moriarty)، آنتونی استار (Antony Starr)، دومنییک مک‌الیگوت (Dominique McElligott)، جسی آشر (Jessie T. Usher)، چیس کرافورد (Chace Crawford) و نیتن میچل (Nathan Mitchell) دیگر ستارگان این سریال هستند.

مجموعه‌ی The Boys توسط اوان گولدبرگ (Evan Goldberg) و ست روگن (Seth Rogen) که مسئول ساخت سریال کامیکی دیگری بانام Preacher برای شبکه‌ی AMC هستند و خالق سریال Supernatural اریک کریپکی خلق‌شده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.