مکنزی دیویس و هیمش پاتل به مینی‌سریال Station Eleven پیوستند

19 October 2019 - 16:00

سرویس استریم HBO Max که کار خود را از بهار ۲۰۲۰ آغاز می‌کند همچنان در حال افزودن به محتواهای خودش است. یکی از سریال‌های اختصاصی این سرویس Station Eleven «ایستگاه یازده» است که حالا مکنزی دیویس (Mackenzie Davis) و هیمش پاتل (Himesh Patel) برای بازی در نقش‌های اصلی آن انتخاب شده‌اند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال براساس رمانی به همین نام در دنیایی پساآخرالزمانی جریان دارد که خطوط زمانی مختلفی داشته و چندین داستان درباره بازماندگان آنفلوانزای خوکی روایت می‌کند. این افراد در حال تلاش برای بازسازی و نوسازی دنیایی هستند که تا مرز نابودی پیش رفته است.

دیویس نقش کرستن بازمانده این فاجعه را بازی می‌کند که در یک گروه پساآخرالزمانی فعال است. پاتل نقش جیوان شخصی بیچاره را بازی می‌کند که باید روی پای خودش ایستاده و به رهبر یک گروه تبدیل شود.

پاتریک سامرویل (Patrick Somerville) نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال است. هیرو مورای (Hiro Murai) کارگردانی سریال را برعهده دارد.

دیویس بیشتر برای بازی در سریال محبوب Halt and Catch Fire «توقف و آتش گرفتن»‌ محصول AMC شناخته می‌شود. به زودی فیلم Terminator: Dark Fate «نابودگر: سرنوشت تاریک» با بازی او اکران خواهد شد.

پاتل به تازگی در فیلم کمدی فانتزی Yesterday «دیروز» حضور داشته و به زودی در درام The Aeronauts «هوانوردان» در کنار ادی ردمین (Eddie Redmayne) و فلیسیتی جونز (Felicity Jones) ‌دیده خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.