جان بویگا در فیلم آن‌ها تایرون را کلون کردند نقش‌آفرینی خواهد کرد

19 October 2019 - 20:30

بنا به گفته‌ی Hollywood Reporter، جان بویگا (John Boyega) بازیگر مجموعه فیلم‌های Star Wars برای ایفای نقش اصلی فیلم غیر اقتباسی Netflix به نام They Cloned Tyrone قراردادی را امضا کرده است. پیش‌تر گزارش‌شده بود که نامزد امی برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) برای بازی در این فیلم در حال مذاکره است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

They Cloned Tyrone سه نفر که در حال تحقیق بر روی یک سری رویداد وحشت‌آور هستند را دنبال می‌کند. این رویدادها به آن‌ها هشدار می‌دهد که توطئه‌ای شرورانه درست در نزدیکی آن‌ها در حال انجام گرفتن است. این فیلم به‌عنوان یک علمی-تخیلی رازآلود توصیف‌شده است.

نویسنده‌ی فیلم Creed 2 جوئل تیلور(Juel Taylor) که به همراه تونی رتمایر (Tony Rettemaier) فیلم‌نامه‌ی این عنوان را نوشته است، به‌عنوان اولین تجربه‌ی کارگردانی خود، آن را کارگردانی می‌کند. MACRO، تیلور، رتمایر و استیون لاو (Stephen “Dr.” Love) این فیلم را تهیه می‌کنند. تولید این فیلم در اوایل ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

بویگا برای نقش فین در مجموعه‌ی فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای شناخته می‌شود. اولین حضور او در این نقش به فیلم The Force Awakens محصول ۲۰۱۵ بازمی‌گردد. او برای ایفای مجدد این نقش در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker که ۲۰ دسامبر امسال اکران خواهد شد، بازگشته است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.