فیلم Land: فیلمبرداری اولین تجربه کارگردانی رابین رایت آغاز شد

20 October 2019 - 12:00

فیلمبرداری فیلم Land «سرزمین» اولین تجربه کارگردانی رابین رایت (Robin Wright) بازیگر برنده گلدن گلوب آغاز شد. این فیلم درباره زنی است که پس از تحمل یک تراژدی شخصی تصمیم می‌گیرد به طبیعت وحشی رفته و در آن‌جا زندگی کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

رایت علاوه بر کارگردانی، بازی در نقش اصلی فیلم یعنی ادی هولزر را برعهده دارد. او یک وکیل اندوهگین است که شهر را رها کرده و برای فرار از غم و اندوه خودش به طبیعت پناه می‌برد. او طی این ماجراجویی، هویتی را کشف می‌کند که فکر می‌کرد آن را از دست داده بود.

رایت برای بازی در نقش کلر آندروود در سریال محبوب House of Cards «خانه پوشالی» برنده جایزه گلدن گلوب شد و تاکنون ۸ نامزدی امی هم به دست آورده است. او نقش‌های نمادین دیگری هم بازی کرده که از آن‌ها می‌توان به جنی در Forrest Gump «فورست گامپ» و شاهزاده باترکاپ در The Princess Bride «عروس شاهزاده» اشاره کرد.

رایت درباره کارگردانی و بازی در فیلم Land گفته است:

فیلم Land داستانی از تحول شخصیتی یک زن به دلیل یک اتفاق به شدت غم‌انگیز است. امیدوارم ماجراجویی ادی به سمت بهبودی الهام‌بخش دیگران باشد.

دمیان بشیر (Demian Bichir) و کیم دیکنز (Kim Dickens) دیگر بازیگران این فیلم هستند. فیلمبرداری این فیلم در آلبرتای کانادا در حال انجام است، پس شاهد شرایط خطرناکی برای شخصیت رایت خواهیم بود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.