تولید سریال Cowboy Bebop به دلیل مصدومیت جان چو به تعویق افتاد

20 October 2019 - 12:30

تولید سریال لایو اکشن Cowboy Bebop «کابوی بیباپ» محصول نتفلیکس به دلیل صدمه دیدن جان چو (John Cho) بازیگر اصلی سریال چندین ماه به تعویق افتاد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

برخی این آسیب‌دیدگی را یک تصادف عجیب توصیف می‌کنند که در برداشت آخر یک صحنه کاملا تمرین شده رخ داده است. چو باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد بنابراین از نیوزلند محل فیلمبرداری سریال به لس‌آنجلس منتقل شده تا مراحل بهبودی را طی کند. احتمالا تولید سریال حدود ۷ تا ۹ ماه به تعویق خواهد افتاد.

سریال Cowboy Bebop اقتباسی از یک انیمه ژاپنی است که ۱۰ اپیزود از آن سفارس ساخت گرفته است. چو هفته گذشته با انتشار تصویری خبر آغاز تولید سریال را اعلام کرده بود.

با توجه به اینکه فیلمبرداری سریال به تازگی آغاز شده، نتفلیکس می‌تواند بازیگر اصلی آن را عوض کند، اما این سرویس استریم کاملا به چو متعهد است و قصد دارد تا بهار یا تابستان آینده برای بهبودی او صبر کند.

این سریال داستان یک کابوی به نام اسپایک اسپیگل (با بازی چو) و گروه جایزه بگیرانش را دنبال می‌کند. آن‌ها حین ماجراجویی در منظومه شمسی با خطرناک‌ترین مجرمان روبرو شده و حتی گاهی اوقات دنیا را هم نجات می‌دهند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.