تریلر نهایی Star Wars: The Rise of Skywalker – یک پایان حماسی

22 October 2019 - 13:30

دیزنی و لوکاس‌فیلم تریلر نهایی فیلم مورد انتظار Star Wars: The Rise of Skywalker «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» سومین و آخرین فیلم سه‌گانه‌ای که با The Force Awakens «نیرو برمی‌خیزد» ‌ساخته جی جی آبرامز (J.J. Abrams) آغاز شد و با The Last Jedi «آخرین جدای» ساخته رایان جانسون (Rian Johnson) ادامه یافت را منتشر کردند. آبرامز کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از خودش و کریس تریو (Chris Terrio) برعهده داشته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

بازیگران سابق این تریلوژی دوباره در نقش خودشان در این فیلم حضور دارند. دیزی ریدلی (Daisy Ridley) در نقش ری، جان بویگا (John Boyega) در نقش فین، کلی ماری ترن (Kelly Marie Tran) در نقش رُز، اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در نقش پو دامرون تلاش می‌کنند تا کایلو رن با بازی آدام درایور (Adam Driver) را شکست دهند یا او را به رستگاری برسانند. کری فیشر (Carrie Fisher) بازیگر افسانه‌ای با استفاده از صحنه‌های حضورش در Last Jedi در این فیلم حضور دارد. مارک همیل (Mark Hamill) در نقش لوک اسکای‌واکر، بیلی دی ویلیامز (Billy Dee Williams) در نقش لندو کالریسیان و ایان مک‌دیارمید (Ian McDiarmid) در نقش امپراطور پالپاتین دوباره در این فیلم حضور پیدا می‌کنند.

این فیلم به عنوان پایان حماسی این سه‌گانه قطعا از نظر احساسی و داستانی کاملا بزرگ و قدرتمند خواهد بود. در تریلر هم شاهد تکیه زدن امپراطور پالپاتین بر تختی جادویی در یک سیاره متروک، مبارزه با شمشیرهای لیزری در سفینه‌های نابودشده و همکاری ری و کایلو رن برای شکست دادن چیزی غیر از خودشان هستیم.

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.