اپیزود اول Watchmen یکی از پربیننده‌ترین افتتاحیه‌های HBO را رقم زد

22 October 2019 - 15:00

قسمت اول سریال ابرقهرمانی Watchmen «واچمن» محصول HBO رکورد بینندگان خیلی خوبی را برای این شبکه کابلی ثبت کرد. اپیزود اول این سریال بیشتر از تمام اپیزودهای فصل دوم Succession بیننده داشت. این اپیزود همچنین بیشترین مخاطب دیجیتالی این شبکه طی ۳ سال اخیر را رقم زد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در شب پخش اولین اپیزود این سریال، ۸۰۰ هزار بیننده این سریال ساخته دیمون لیندلوف (Damon Lindelof) براساس رمان گرافیکی نوشته آلن مور (Alan Moore) و دیو گیبنز (Dave Gibbons) را تماشا کردند. این به معنای پیشرفت ۲۱٪ نسبت به آخرین اپیزود فصل دوم سریال Succession بوده و بهترین رکورد برای این شبکه پس از قسمت پایانی Big Little Lies «دروغ‌های کوچک بزرگ» را ثبت کرده است.

بازپخش و استریم این اپیزود تعداد بینندگان آن را به ۱.۵ میلیون نفر رساند. HBO می‌گوید Watchmen بهترین افتتاحیه در بخش دیجیتالی را پس از Westworld «وست‌ورلد» در سال ۲۰۱۶ داشته است.

سریال Watchmen حدود ۳۴ سال پس از وقایع کامیک روایت شده و داستان آنجلا (با بازی رجینا کینگ (Regina King)) مامور پلیسی را دنبال می‌کند که به یک یاغی ماسک‌دار تبدیل شده است.

دیگر بازیگران این سریال تیم بلیک نلسون (Tim Blake Nelson)، دان جانسون (Don Johnson)، جرمی آیرونز (Jeremy Irons)، یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen) و جین اسمارت (Jean Smart) هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.