آغاز فیلم‌برداری پایلوت پشت پرده اسپین آف جدید Arrow از شبکه سی. دبلیو

22 October 2019 - 16:30

کاترین مکنامارا (Katherine McNamara) در صفحه توئیترش عنوان کرده است که تولید پایلوت پشت پرده اسپین آف مورد انتظار Arrow (آرو)، با عنوان جدید Green Arrow & the Canaries، از شبکه CW، رسماً آغاز شده است. این پایلوت پشت پرده قرار است که در فصل پایانی Arrow نشان داده شود. در مورد جزئیات زمان پخش این پایلوت هنوز اطلاعاتی در دست نیست. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در Green Arrow & the Canaries، مکنامارا در نقش میا اسموک در کنار بازیگرانی مثل کتی کاسیدی رودگرز (Kathie Cassidy Rodgers) و جولیانا هارکاوی (Juliana Harkavy) ظاهر خواهد شد، که هر دو همان‌طور که قبلاً ورژن های متفاوتی از کاراکتر بلک کاناری را ایفا کرده‌اند، بازهم همان نقش‌های قهرمان‌ها را ایفا خواهند کرد. شورانر Arrow: بث شوارتز (Beth Schwartz) به همراه یکی از خالقان Arrow: مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim)، و همین‌طور جیل بلنکنشیپ (Jill Blankenship) و اسکار بالدرانا (Oscar Balderrana)، فیلم‌نامه این اپیزود را خواهند نوشت.

میا اسموک تنها دختر الیور کویین و فلیسیتی اسموک است. این کاراکتر، نخستین بار در قسمت هشتم از فصل هفتم Arrow ظاهر شد و اولین بار با اسم مستعار بلک استار به بیننده معرفی گردید. در این اسپین آف، میا قرار است که ردای Green Arrow را از پدرش؛ که شباهت‌های زیادی از لحاظ مهارت و شخصیت به او دارد؛ بگیرد.

این پایلوت، آخرین ورود به دنیای “Arrow-verse” از شبکه CW خواهد بود که این قسمت ویژه هم رسماً سال آینده به پایان خواهد رسید. سریال‌های دیگری که در تداوم این سریال تنظیم شده‌اند عبارت‌اند از: The Flash (فلش)، Supergirl (سوپرگرل)، Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا)، و سریال مورد انتظار Batwoman (بت وومن).

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.