بری جنکینز مایل است اسپین‌آف شخصیت ایو از سری Bond را بسازد

22 October 2019 - 21:30

نائومی هریس (Naomie Harris) بازیگر فیلم برنده اسکار Moonlight «مهتاب» طی مصاحبه‌ای گفت شخصیت ایو مانی‌پنی او قرار نیست مامور ۰۰۷ جدید باشد. البته ما این شخصیت را در Skyfall «اسکای‌فال» دیده بودیم و هریس در فیلم Black and Blue «مشکی و آبی» هم نقش یک پلیس زن سرسخت را بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هریس طی این مصاحبه خبر عجیبی را اعلام کرد:

راستش بری جنیکنز (Barry Jenkins) کارگردان فیلم Moonlight همیشه می‌خواست اسپین‌آف شخصیت مانی‌پنی رو بسازه.

او همچنین درباره اینکه آیا ترتیب ملاقاتی بین جنکینز و استودیوی سازنده سری Bond را داده یا خیر گفت:

بله این کارو کردم. من اون رو با باربارا بروکولی آشنا کردم و اونا با هم گفتگویی داشتن، البته هنوز اتفاق خاصی نیفتاده، اما هنوز چیزی معلوم نیست.

اگر قرار باشد کسی اولین اسپین‌آف تاریخ فرنچایز Bond «باند» را بسازد او بری جنکینز است، که پس از ساختن فیلم برنده اسکار Moonlight که هریس به خاطر آن نامزد اسکار شد، فیلم درام If Beale Street Could Talk «اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند» را ساخت که رجینا کینگ (Regina King) به خاطر بازی در آن برنده اسکار شد. اسپین‌آف زن‌محور Bond چیزی است که بروکولی هم مدت‌هاست به دنبال آن بوده و زمانی قرار بود هلی بری (Halle Berry) یا میشل یئو (Michelle Yeoh) بازی در فیلم مستقل آن را برعهده داشته باشند.

هریس فعلا در حال مذاکره برای بازی در نقش شرور شیریک در فیلم Venom 2 «ونوم ۲» به کارگردانی اندی سرکیس (Andy Serkis) است. او در این باره هم گفت:

فعلا در حال مذاکره هستیم، چون این فرنچایز رو خیلی دوست دارم، قبلا با اندی سرکیس کار کردم و سابقه همکاری با وودی هارلسون رو در ابتدای دوران حرفه‌ای خودم دارم. من اونا رو خیلی دوست دارم و تمایل دارم با اونا همکاری کنم، اما باید ببینیم چی پیش میاد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.