پوسترهای شخصیت‌های انیمیشن Frozen 2 منتشر شدند

22 October 2019 - 22:00

دیزنی چهار پوستر جدید از شخصیت‌های انیمیشن مورد انتظار Frozen 2 «فروزن ۲» منتشر کرد که در آن‌ها شاهد حضور السا (با صدای ایدینا منزل (Idina Menzel))، آنا (با صدای کریستن بل (Kristen Bell))، اولاف (با بازی جاش گد (Josh Gad)) و کریستوف (با صدای جاناتان گراف (Jonathan Groff)) هستیم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در دنباله انیمیشن موفقی که سال ۲۰۱۳ اکران شد، این چهار دوست وارد یک ماجراجویی خطرناک اما به‌یاد ماندنی می‌شوند که آن‌ها را برای پیدا کردن ریشه قدرت‌های جادویی السا به سرزمین‌های مرموزی فراتر از قلمروی آرندال می‌کشاند. آن‌ها طی این مسیر با هانی‌مارن (با صدای ریچل متیوز (Rachel Matthews)) روبرو می‌شوند که قصد دارد آرامش را به جنگل‌های خارج آرندال برگرداند.

بل در مصاحبه‌ای درباره این فیلم گفته بود:

میدونید که نمیتونم چیزی بهتون بگم، دیزنی این اجازه رو بهم نمیده. من بخش‌هایی از فیلم رو دیدم، چون موقع ضبط بعضی بخش‌ها رو می‌بینیم، اما کل فیلم رو بهمون نشون نمیدن. البته فیلمنامه رو خوندم و این اپیزود دوم از سری Frozen نیست. این داستانیه که ما مدت‌ها قصد داشتیم اون رو روایت کنیم. این پیشرفتی در زندگی همه این شخصیت‌هاست، نه اینکه فقط یک داستان جدید باشه.

انیمیشن Frozen 2 در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.