بازیگر Ozark نقش زنی فریبکار را در سریال جدید نتفلیکس بازی خواهد کرد

22 October 2019 - 22:30

درست پس از اینکه جولیا گارنر (Julia Garner) برای بازی در سریال درام جنایی Ozark «اوزارک» موفق شد برنده جایزه امی شود، حالا در حال مذاکره برای بازی در نقش آنا دلوی زن فریبکاری در اولین سریال ساخته شوندا رایمز (Shonda Rhimes) برای نتفلیکس است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دلوی ملقب به آنا سوروکین خودش را به عنوان یک وارث آلمانی ثروتمند جا زد تا وارد جامعه سرمایه‌داران نیویورک شود و در آن‌جا توانست چندین نفر و موسسه مالی را فریب دهد تا مخارج زندگی او را فراهم کنند. او در هتل‌های مجلل زندگی کرد، در رستوران‌های گرانقیمت غذا خورد و لباس‌های شیک پوشید، اما در واقع یک مهاجر فقیر روسی بود که اسناد بانکی را جعل کرد و هرگز قصد نداشت قرض‌های خودش را پس بدهد. او پس از رد کردن توافقی که باعث می‌شد او فقط به مدت ۳ تا ۹ سال به زندان برود به دادگاه رفت و محکوم به گذراندن ۴ تا ۱۲ سال در زندان شد. سوروکین طی بیانیه‌ای اعلام کرد اصلا از کارش پشیمان نیست و اگر به گذشته برمی‌گشت دوباره همین کارها را انجام می‌داد. او احتمالا پس از آزادی به آلمان دیپورت خواهد شد.

گارنر در سریال Ozark نقش روث لنگمور بی‌رحم را بازی می‌کند. او هم‌اکنون در حال بازی در فصل سوم این سریال محبوب و موفق است. گارنر همچنین در سریال‌های The Americans «آمریکایی‌ها»، Dirty John «جان کثیف»، Maniac «مجنون» و Waco «واکو» حضور داشته است. سریال آنتولوژی Modern Love «عشق مدرن» با بازی او در حال پخش است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.