جوئل اجرتون از احتمال بازگشتش به دنیای جنگ‌های ستاره‌ای می‌گوید

23 October 2019 - 09:30

در میان تمام توجهاتی که به تریلر باشکوه جدید The Rise of Skywalker و سریال The Mandalorian جلب شده است، جوئل اجرتون (Joel Edgerton) بی‌سروصدا موجب هیجان‌زدگی هواداران دنیای جنگ‌های ستاره‌ای شد و اعلام کرد که به‌احتمال بالایی برای ایفای مجدد نقش اون لارس در سریال پیشِ روی Obi-Wan Kenobi بازخواهد گشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

او در فیلم‌های Attack of the Clones و Revenge of the Sith این نقش را ایفا کرده بود.

اجرتون در پادکست Happy Sad Confused جاش هوروویتس (Josh Horowitz) بیان کرد که به‌احتمال بسیار زیادی برای ایفای این نقش بازخواهد گشت اما به خاطر ترس از دیزنی، به‌صورت قطعی چیزی را اعلام نکرد. او گفت تا زمانی که دیزنی مجموعه‌ی جنگ‌های ستاره‌ای را به‌دست نیاورده بود، فکر اثری انشعابی بر اساس اوبی-وان به ذهنش هم خطور نمی‌کرده است.

او گفت:

می‌دانی، درگذشته جورج لوکاس گفته بود که فقط تعداد مشخصی از این فیلم‌ها (سه‌گانه‌های اصلی و مقدمه) وجود خواهد داشت و ختم کلام، اما وقتی دیزنی حق فیلم‌ها را به‌دست آورد، کاملاً به گذشته برگشت و به عناصر سه فیلم اول وفادار بود. بعد هم می‌بینی که چیزهایی راجع به مجموعه‌های مستقل و منحصربه‌فرد به گوش می‌رسد…پس بله امکانش هست.

هوروویتس همچنین درباره‌ی ارتباط برقرار کردن اجرتون و ایوان مک‌گرگور (Ewen McGregor) که برای ایفای نقش اوبی-وان بازخواهد گشت پرسید که اجرتون به شوخی گفت:

کدام ایوان؟

این سریال ۸ سال پس از وقایع Revenge of the Sith اتفاق می‌افتد، جایی که اوبی-وان را در حال سپردن لوک اسکای‌واکر به خانواده‌اش در تاتوئین دیدیم. فیلمنامه‌ی این سریال توسط حسین امینی (Hossein Amini) نوشته خواهد شد. چاو، امینی و ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال در کنار کتلین کندی، تریسی سیوارد (Tracey Seaward) و جان سوارتز (John Swartz) خواهند بود. جیسون مک‌گاتلین (Jason McGatlin)، مشاور اجرایی مدیر تولید Lucasfilm است که تهیه‌کننده‌ی سریال نیز خواهد بود.

مک‌گرگور نقش اوبی-وان را دو دهه پس از الک گینس (Alec Guinness) طی سه‌گانه‌ی مقدمه‌ی جنگ‌های ستاره‌ای ایفا کرده بود. آخرین حضور او در این مجموعه به سال ۲۰۰۵ و فیلم Revenge of the Sith باز می‌گردد. با این حال صدای خود را برای استفاده در رویاهایی از نیرو که ری آن‌ها را دریافت می‌کرد به فیلم The Force Awakens قرض داد. علاوه بر این‌ها، هیچ‌گاه علاقه‌ی خود برای ایفای مجدد این نقش را پنهان نکرده بود.

دبرا چاو (Deborah Chow) به‌صورت کامل سریال تلویزیونی Obi-Wan Kenobi را برای Disney+ کارگردانی خواهد کرد. دو سال پیش استیون دالدری (Stephen Daldry) برای کارگردانی فیلم انفرادی اوبی-وان انتخاب شد اما عملکرد ضعیف Solo: A Star Wars Story در گیشه، موجب شد تا روند توسعه‌ی تمام فیلم‌های انشعابی از این مجموعه متوقف شود.

جزئیات دیگری از این سریال که دارای پتانسیل‌های زیادی است، در دسترس نیست. تعدادی رمان و کتاب مصور وجود دارد که به زندگی اوبی-وان در تاتوئین میان قسمت‌های سوم و چهارم پرداخته‌اند. همچنین رویارویی به یاد ماندنی دیگری میان اوبی-وان و دارث ماول در Star Wars Rebels اتفاق افتاد. اما در این نقطه تمام این داستان‌ها برای خط داستانی سریال، حدس و گمان‌هایی بیش نیستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.