فیلمبرداری Army of the Dead ساخته زک اسنایدر به پایان رسید

23 October 2019 - 00:00

آثار زک اسنایدر (Zack Snyder) طی چند سال گذشته با تغییرات زیادی روبرو شده‌ و طرفداران زیادی را برای او به ارمغان آورده‌اند. این نویسنده و کارگردان با فیلم زامبی محور جدیدش Army of the Dead «ارتش مردگان» محصول نتفلیکس دوباره به عرصه کارگردانی برخواهد گشت. اسنایدر به تازگی خبر به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری این فیلم را اعلام کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Army of the Dead در فضای آخرالزمان زامبی‌ها در لاس‌وگاس روایت می‌شود، جایی که یک مرد ثروتمند گروهی از مزدوران را برای رفتن به منطقه خطر و برگرداندن پول‌های او که در گاوصندوق جامانده استخدام می‌کند.

گروه بازیگران فیلم شامل دیو باتیستا (Dave Bautista)، الا پرنل (Ella Purnell)، عمری هاردویک (Omari Hardwick)، تئو روسی (Theo Rossi)، آنا دلا رگوئرا (Ana De La Reguera)، هما قریشی (Huma Qureshi)، هیروکی سانادا (Hiroyuki Sanada)، کریس دلیا (Chris D’Elia)، گرت دیلاهانت (Garret Dillahunt)، رائول کاستیو (Raúl Castillo)، سامانتا وین (Samantha Win) و ریچ سترون (Rich Cetrone) است.

این اولین کارگردانی اسنایدر پس از فیلم ابرقهرمانی ناموفق Justice League «لیگ عدالت» است که او به دلیل مسائل خانوادگی آن را ترک کرده بود. اسنایدر با این فیلم دوباره به ژانر زامبی برخواهد گشت، چون او قبلا فیلم Dawn of the Dead «طلوع مردگان» را در سال ۲۰۰۴ در این ژانر ساخته بود.

اسنایدر فیلمنامه را با همکاری شی هاتن (Shay Hatten) نوشته است. او همراه همسرش دبورا، وسلی کالر (Wesley Coller)، اوری مارمور (Ori Marmur) و اندرو نورمن (Andrew Norman) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.