چکونه فیلم لایو اکشن Beauty and the Beast از انیمیشن آن متفاوت خواهد بود

22 October 2016 - 15:00

انیمشین اصلی Beauty and the Beast «دیو و دلبر» یکی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ساخته شده تاریخ است و اولین کارتونی محسوب می‌شود که برای دریافت جایزه‌ی بهترین فیلم سال نامزد شد. از ابتدا نیز معلوم بود که Beauty and the Beast «دیو و دلبر» جزئی از فیلم‌های لایو اکشن بازسازی شده از انیمشن کلاسیک دیزنی خواهد بود. دیزنی برای بازسازی این انیمشن باید فیلمی بسازد که در حد و اندازه‌هایی باشد که به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال حساب آید. یک سوال وجود دارد؛ آیا دیزنی می‌تواند فیلم لایو اکشنی بسازد که بتواند از انیمشن اصلی پیشی بگیرد؟ بنا بر صحبت‌های جاش گد (Josh Gad)، کاری آن‌ها نیز قصد دارند انجام دهند دقیقاً همین است و اولین قدم برای رسیدن به این هدف رسیدن به عمق بیشتری از داستان است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان فیلم تکامل یافته است؛ همان طور که داستان فیلم Jungle Book «کتاب جنگل» و Cinderella «سیندرلا» نسبت به انیمشن اصلی تکامل یافته بود. ما در زمینه اسطوره شناسی و شخصیت پردازی بیشتر تمرکز داریم. داستان به شدت احساسی است و به نظر من فیلم جدید به خوبی انیمیشن قدیمی عمل خواهد کرد.

جاش گد که در فیلم نقش خدمتکار گاستون (Gaston)، لفو (Lefou)، را بازی می‌کند؛ با ET Online درباره‌ی فیلم لایو اکشن Beauty and the Beast «دیو و دلبر» که بسیار مورد انتظار است؛ صحبت کرد و از توقعات طرفداران گفت. تا به حال اصلاعات زیادی از فیلم منتشر نشده است و جاش گد نیز وارد جزئیات نشد، ولی او به خود این اجازه را داد که فیلم جدید را با انیمیشن افسانه‌ای دیو و دلبر مقایسه کند. کارگردان فیلم، بیل کاندن (Bill Condon)، قصد ندارد که فیلم خودش را جایگیزن انیمشن سال ۱۹۹۱ کند و یا آن را کپی کند. بیل کاندن قصد دارد که فیلمش از زیر سایه انیمیشن افسانه‌ای سال ۱۹۹۱ بیرون بکشد. این یک استراتژی خوب محسوب می‌شود که تا به حال به خوبی برای فیلم‌های لایو اکشن دیزنی جواب داده است.

فیلم‌های Jungle Book «کتاب جنگل» و Cinderella «سیندرلا»  از چیزی که انتظار می‌رفت بهتر بودند و دلیل آن این بود که این لایو اکشن‌ها فقط یک استفاده‌ی دوباره از داستان اصلی نبودند. ایمیشن Jungle Book «کتاب جنگل» اصلی فقط درباره‌ی رفتن موگلی (Mowgli) از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگری بود و در میان آن همواره با حوادث ناگوار نامربوطی روبرو می‌شد. فیلمی که جان فاورو (Jon Favreau)  هم ساخته است بیشتر شامل همچین صحنه‌هایی بود، ولی او به فیلم شخصیت پردازی مناسب بریی موگلی، تضاد داستانی و یک جنگل افسانه‌ای اضافه کرد که باعث متمایز شدن آن نسبت به انیمیشن اصلی شد. جالب خواهد بود که ببینیم فیلم لایو کشن Beauty and the Beast «دیو و دلبر» چه پبشرفتی نسبت به انیمیشن اصلی خواهد داشت. یکی از نکاتی که می‌تواند بهبود یابد، نفرین شدن دیو است و جلب خواهد بود که ببینیم او با اطرافیانش چگونه رابطه‌ بقرار خواهد کرد.

به نظر می‌رسد Beauty and the Beast «دیو و دلبر» چیزهای زیادی برای نمایش دادن خواهد داشت؛ فیلم تم موزیکال خود را حفظ می‌کند و آهنگهای بیشتری نیز به آن اضافه می‌شوند. بنا بر گفته‌های جاش گد، این فیلم لایو اکشن عملکرد قابل قبولی نسبت به انیمشن اصلی خواهد داشت. اولین تریلر از فیلم توانست طی ۲۴ ساعت رکورد بازدیدهای تریلر فیلم  Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: بیداری نیرو» را که در حال حاضر پرهایپ‌ترین فیلم جهان محسوب می‌شد را در YouTube بشکند. این موضوع نشان دهنده‌ی انتظار زیاد طرفدارن برای دیدن این فیلم می‌باشد.

اما واتسون (Emma Watson)، لوک اوانز (Luke Evans)، ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor)، دن استیونز (Dan Stevens)، این مک‌کلن (Ian McKellen)و اما تامپسون (Emma Thompson) بازیگران فیلم هستند و فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» برای اکران در تاریخ ۱۷ مارچ ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    اصلا تحمل اما واتسون رو ندارم.

  • Matt Murdock says:

    همین عکسو نگاه کنین،دلبر یه نگاه خاصی داره که اما واتسون بتونه اون نگاهو پیاده کنه صد درصد کار شگرفی کرده
    که مطمئنم نمیتونه