جرد هریس و لی پیس ستاره‌های Foundation برای اپل خواهند بود

23 October 2019 - 09:00

کمپانی Apple همچنان در حال ادامه‌ی اضافه کردن بازیگران بزرگ به محصولات تلویزیونی دارای بودجه‌های هنگفت خود است. این کمپانی فعال درزمینه‌ی تکنولوژی، بازیگر نامزد امی مجموعه‌ی Chernobyl جرد هریس (Jared Harris) و بازیگر مجموعه‌ی Halt and Catch Fire لی پیس (Lee Pace) را برای ایفای نقش‌های اصلی به جمع بازیگران درام فضایی Foundation اضافه کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Foundation بر اساس رمانی به همین نام نوشته‌ی ایزاک آسیموف (Isaac Asimov) به بنیادی متشکل از افرادی تبعیدشده می‌پردازد که متوجه می‌شوند تنها راه نجات امپراتوری کهکشان از ویرانی، سرپیچی از آن است.

هریس نقش هاری سلدون، ریاضیدانی نابغه که مرگ امپراتوری را پیش‌بینی می‌کند را ایفا خواهد کرد. پیس در نقش برادر دِی، امپراتور کنونی کهکشان در این سریال حضور خواهد داشت.

دیوید اس. گویر (David S. Goyer) شورانری این سریال را پس از جاش فریدمن (Josh Friedman) که در ماه آوریل از این سمت کنار رفت، برعهده دارد. گویر به همراه دیوید الیسون (David Ellison) از Skydance TV، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و مارسی راس (Marcy Ross) تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه خواهند بود. فریدمن به همراه دختر نویسنده‌ی رمان یعنی رابین آسیموف (Robyn Asimov) دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهند بود.

محصولات تلویزیونی AppleTV+ در روز ۱ نوامبر (۱۰ آبان) همراه با آغاز کار این سرویس، بر روی آن قرار خواهند گرفت. هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی AppleTV+ پنج دلار خواهد بود و مشترکین برای شروع به چهار مجموعه‌ی The Morning Show ،See ،Dickinson و درام فضایی For All Mankind دسترسی خواهند داشت. باقی محصولات این شبکه به‌مرور و درحالی‌که اپل به‌صورت میلیاردی در حال خرج کردن بر روی آن‌ها است، به آن اضافه خواهند شد.

منبع: Hollywood reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.