امضای قرارداد تایکا وایتیتی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی تریلر علمی-تخیلی Night Raiders

23 October 2019 - 16:30

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، تریلر علمی-تخیلی جدید Night Raiders با حضور آماندا پلامر (Amanda Plummer) در نقش اولش، کارگردان و ستاره Thor: Ragnarok: تایکا وایتیتی (Taika Waititi) را برای تهیه‌کنندگی اجرایی پروژه در نظر گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم، که توسط دنیس گولت (Danis Goulet) به عنوان نخستین تجربه کارگردانی اش نوشته و کارگردانی می شود، در فضای آمریکای شمالی پس از جنگ طراحی شده که در آن یک تشکیلات نظامی شهرهایی که به جنگ سرباز نمی‌فرستند را کنترل می‌کند. در طول داستان، با بچه‌ها به عنوان اموال دولت روبرو می‌شویم و یک زن ناامید به باند زیرزمینی از پلیس‌های خودخوانده ملحق می‌شود تا به درون آکادمی بچه‌های دولت نفوذ کند تا بتواند دخترش را پیش خودش برگرداند.

علاوه بر پلامر، بازیگران دیگری هم‌چون ال-مایجا تایلفیدرز (Elle-Maija Tailfeathers)، الکس تارانت (Alex Tarrant)، بروکلین لتکسیر-هارت (Brooklyn Letexier-Hart)، و شاون سیپوس (Shaun Sipos) نیز در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. این پروژه، که هم‌اکنون فیلم‌برداری اش در داخل و اطراف تورنتو در حال انجام است، محصول مشترک کانادا و نیوزلند به شمار می‌رود.

تایکا وایتیتی نویسنده و کارگردان ۴۴ ساله در حال حاضر مشغول تبلیغ فیلم طنز ضد نازی‌اش به نام Jojo Rabbit است، که خودش هم نقش آدولف هیتلر را در آن بازی می‌کند و جوایزی را هم کسب کرده است. او قرار است تولید بیوگرافی ورزشی Next Goal Wins با بازی مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) را نیز به زودی شروع کند، که قرار است اواخر ۲۰۲۰ به روی پرده برود.

تارا وودبری (Tara Woodbury)، پاول بارکین (Paul Barkin)، آینسلی گاردینر (Ainsley Gardiner)، جورجینا کوندور (Georgina Condor)، و چلسی وینستانلی (Chelsea Winstanley) از تهیه‌کنندگان دیگر Night Raiders هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.