همبازی شدن ونسا کربی و شایا لباف در فیلم درام Pieces of a Woman

23 October 2019 - 21:00

فیلم درام Pieces of a Woman «تکه‌های یک زن» ساخته کورنل ماندروکزو (Kornél Mundruczó) دو بازیگر اصلی خودش را پیدا کرد. ونسا کربی (Vanessa Kirby) و شایا لباف (Shia LaBeouf) بازیگران اصلی این فیلم خواهند بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این پروژه به نویسندگی کیت وبر (Kata Wéber) داستان یک زایمان خانگی را دنبال می‌کند که طبق نقشه پیش نرفته و مادر داغدار تلاش می‌کند با غم از دست دادن بچه خودش کنار بیاید در حالی که در روابطش با شوهر و مادرش هم دچار مشکل شده است.

لباف طی چهار سال گذشته به نوعی دچار تجدید حیات در بازیگری شده و در فیلم‌هایی مثل Borg vs McEnroe «بورگ در برابر مک‌انرو»، American Honey «عسل آمریکایی»، The Peanut Butter Falcon و Honey Boy «پسر عزیزم» درخشیده است. Honey Boy داستان زندگی شخصی لباف و رابطه او با پدرش را روایت می‌کند.

کربی با بازی در نقش شاهزاده مارگارت در سریال درام تاریخی The Crown «تاج» به شهرت رسید و پس از آن در فیلم‌های اکشن مهیج Mission: Impossible – Fallout «ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت» و Hobbs & Shaw «هابز و شاو» حضور داشته است.

وبر و ماندروکزو قبلا در درام ترسناک White God «خدای سفید» و درام علمی تخیلی Jupiter’s Moon «قمر مشتری» با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

تولید فیلم Pieces of a Woman از ماه آینده در مونترال کانادا آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.