جف لوب پس از ترفیع کوین فایگی از بخش تلویزیونی مارول جدا خواهد شد

23 October 2019 - 22:00

دنیای تلویزیونی سابق مارول در مراحل پایانی خودش به سر می‌برد، چون جف لوب (Jeph Loeb) پس از انتصاب کوین فایگی (Kevin Fiege) به عنوان مدیر ارشد نوآوری قصد خروج از بخش تلویزیونی مارول را دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

نشانه‌های سقوط دنیای تلویزیونی مارول از مدتی پیش مشهود شده بود، آن هم وقتی سریال‌های اصلی این بخش یعنی Daredevil «دردویل»، Jessica Jones «جسیکا جونز»، Luke Cage «لوک کیج» و Iron Fist «مشت آهنین» یکی یکی کنسل شدند. مارول از ساخت سریال لایو اکشن Ghost Rider «روح سوار» منصرف شد و به نظر می‌آید تمرکز بخش تلویزیونی خودش را روی سریال‌های انیمیشنی قرار داده است.

مارول هنوز قصد دارد سریال Hellstrom «هل‌استرام» را همراه با سریال‌های انیمیشنی MODOK «مودوک»، Howard the Duck «هاوارد اردکه»، Hit-Monkey «هیت مانکی» و Tigra and Dazzler «تیگرا و دزلر» بسازد. لوب به دنبال بستن قرارداد با شرکت دیگری است که با رفتارهای خاص او مشکلی نداشته باشد.

این واقعا خبر خوبی نیست، صرف نظر از اینکه چه تصوری از جف لوب دارید. آن سریال‌های نتفلیکسی که با فصل اول درخشان Daredevil آغاز به کار کردند دوران جدیدی در داستان‌های لایو اکشن مارول به وجود آوردند. مارول زیر نظر لوب گوشه تاریکی پیدا کرده بود تا داستان‌های خشن و خیابانی درباره قهرمانان جذاب را روایت کند. البته در آن بخش شاهد سریال ناامیدکننده Inhumans «ناانسان‌ها» هم بودیم، اما به هر حال خروج لوب از مارول نشانگر پایان یک دوران مهم در تلویزیون است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.