تصاویر جدید سریال The Witcher موجودی افسانه‌ای را به تصویر می‌کشند

24 October 2019 - 14:00

طرفداران مشتاق هستند هرچه زودتر وارد دنیای سریال The Witcher «ویچر» محصول نتفلیکس شوند و در حالی که هنوز تاریخ پخش این سریال فانتزی مشخص نشده، اما تصاویر جدیدی از آن منتشر شده که موجودی افسانه‌ای را نشان می‌دهند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در اولین تصویر شخصیت گرالت با بازی هنری کویل (Henry Cavill) را می‌بینیم که در حال نگاه کردن به شخص دیگری است. تصویر دوم و سوم جذاب‌ترین تصاویر جدید هستند که در یکی از آن‌ها گرالت در مقابل یک موجود عنکبوت مانند ایستاده و در دیگری پنجه یک حیوان در کنار دست یک انسان قرار دارد. شاید این یعنی کسی خلاف میلش به موجودی ترسناک تبدیل شده یا کسی با موجودی که گرالت برای پیدا کردن آن فرستاده شده ارتباط دوستانه برقرار کرده است.

در چهارمین تصویر ینفر با بازی آنیا چالوترا (Anya Chalotra) را می‌بینیم که او هم در حال نگاه کردن به شخص دیگری است. در تصویر آخر هم گرالت سوار بر اسبش روچ در حال پرسه زدن در جنگل است، اما مشخص نیست در حال سفر به شهر دیگری است یا قصد شکار موجودی را دارد.

سریال The Witcher براساس سری رمان محبوبی به همین نام نوشته آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) داستان گرالت جادوگری اهل ریویا را روایت می‌کند که حین شکار موجودات وحشتناک به این نتیجه می‌رسد که برخی انسان‌ها از هر هیولایی شرورتر هستند.

هنری کویل (Henry Cavill)، آنیا چالوترا (Anya Chalotra)، فریا آلن (Freya Allan)،‌ جودی می (Jodhi May)، آدام لوای (Adam Levy)، تریکا ویلسون رید (Therica Wilson-Read)، اما اپلتون (Emma Appleton)، جوئی بیتلی (Joey Batey)، لارس میکلسن (Lars Mikkelsen)، رویس پیرسون (Royce Pierreson) و آنا شیفر (Anna Shaffer) بازیگران این سریال هستند.

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.