فیلم The Last Duel: مذاکرات آدام درایور برای پیوستن به مت دیمون و بن افلک

24 October 2019 - 14:30

آدام درایور (Adam Driver) که سال پرکاری را با حضور در فیلم‌های مهم Star Wars: The Rise of Skywalker «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر»، Marriage Story «داستان ازدواج» و The Report «‌گزارش» پشت سر می‌گذارد، در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم درام تاریخی The Last Duel «آخرین دوئل» ساخته ریدلی اسکات (Ridley Scott) است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مت دیمون (Matt Damon)، بن افلک (Ben Affleck) و جودی کومر (Jodie Comer) بازیگران اصلی این فیلم هستند. وقایع این فیلم در قرن ‍۱۴ میلادی در فرانسه روایت می‌شود، جایی که یک شوالیه به دوستش خیانت کرده و بین این دو نبردی شکل می‌گیرد. در پایان این نبرد فقط یکی از این دو نفر زنده خواهند ماند.

این فیلم از سه دیدگاه یعنی دو شوالیه (با بازی دیمون و درایور) و همسر یکی از آن‌ها (با بازی کومر) روایت می‌شود. ابتدا اعلام شده بود افلک و دیمون نقش دو شوالیه را بازی می‌کنند، اما حالا مشخص شده افلک به دلیل تقویم کاری شلوغش برای بازی در نقش مکمل در این فیلم حضور دارد. دیمون و افلک فیلمنامه را همراه با نیکول هولوفسنر (Nicole Holofcener) نوشته‌اند.

درایور احتمالا برای بازی در فیلم Marriage Story دومین نامزدی اسکار خودش را به دست خواهد آورد. او به تازگی در درام موزیکال Annette «آنت» همبازی ماریون کوتیار (Marion Cotillard) شده است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.