پیوستن تریسی لتس و ریچل بلانچارد به بن افلک در تریلر Deep Water

24 October 2019 - 17:00

به گزارش سایت خبری کولایدر، تریسی لتس (Tracy Letts) و ریچل بلانچارد (Rachel Blanchard) قرار است به بن افلک (Ben Affleck) و آنا د آرماس (Ana de Armas) در فیلم مهیج Deep Water، ساخته آدریان لاین (Adrian Lyne) و محصول New Regency، ملحق شوند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

همان‌طور که قبلا در ماه آگوست گزارش کردیم، در Deep Water افلک و د آرماس نقش یک زوج متاهل را ایفا می‌کنند که به امید حفظ رابطه‌شان به یکدیگر اجازه رابطه آزادانه می‌دهند، اما می‌بینند که اوضاع ملال‌آور و نومیدانه می‌شود.

در مورد جزئیات نقش‌های لتس و بلانچارد هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما ظاهراً بلانچارد نقش زنی را بازی می‌کند که یا خودش با کاراکتر افلک در ارتباط است، یا شوهرش با کاراکتر دو آرماس رابطه دارد. به هر شکلی که باشد، او سرانجام درگیر بازی‌های ذهنی عجیب و غریب این زوج می‌شود.

این فیلم بر اساس رمانی نوشته پاتریسیا هایاسمیت (Patricia Highsmith) است که فیلم‌نامه اقتباسی آن را زک هلم (Zack Helm) و سم لوینسون (Sam Levinson) نوشته‌اند. استیو زایلیان (Steve Zailian)، گارت باسک (Garret Basch)، آنتونی کاتاگاس (Anthony Katagas)، آرنون میلچان (Arnon Milchan)، و همین‌طور گایمون کاسادی (Guymon Casady) و بن فورکنر (Ben Forkner) از طرف کمپانی Entertainment 360 از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. تولید پروژه ماه آینده کلید می‌خورد و انتظار می‌رود که این پروژه محصول مشترک New Regency و Fox/Disney باشد.

لاین که از زمان ساخت Unfaithful (بی‌وفا) در سال ۲۰۰۲ تا به حال فیلمی را کارگردانی نکرده است، با ساخت Deep Water دوباره به ژانر تریلر بازمی‌گردد. این فیلم‌ساز انگلیسی پیش از Unfaithful، فیلم‌های کلاسیک بسیاری مثل Flashdance (فلش دنس)، Fatal Attraction (جذابیت مرگبار)، Nine 1/2 Weeks (نه و نیم هفته)، Jacob’s Ladder (نردبان یعقوب)، و Indecent Proposal (پیشنهاد بی‌شرمانه) را نیز ساخته بود.

لتس امسال در دو فیلم اصلی رقیب که هر دو برنده جایزه نیز شدند، بازی می‌کند؛ یکی فیلم Ford v Ferrari (فورد در برابر فراری) است که در نقش هنری فورد دوم حضور می‌یابد و دیگری Little Women (زنان کوچک) است که نقش آقای داشوود را بازی می‌کند، که فیلم دوم باعث همکاری مجدد او و گرتا گرویگ (Greta Gerwig) شده است. به‌علاوه، او فیلم‌نامه تریلر جدید The Woman in the Window (زنی در پنجره) ساخته جو رایت (Joe Wright) را نیز بر اساس رمانی از ای. جی. فین (A. J. Finn) نوشته است. ایمی آدامز (Amy Adams)، گری اولدمن (Gary Oldman)، و جولیان مور (Julianne Moore) در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند که سال آینده در سینماها اکران خواهد شد. لتس هم‌چنین برای نوشتن فیلم‌نامه August: Osage County (آگوست: اوسیج کانتی) برنده جایزه پولیتزر شد، و قرار است که صداپیشگی شوهر سابق کاراکتر میشل پیفیفر را نیز در درامدی مستقل French Exit (خروجی فرانسوی) انجام دهد.

بلانچارد یک پیشکسوت تلویزیونی است که در سریال تلویزیونی Clueless (بی سرنخ) در نقش چر هوروویتز ظاهر شد و در سریال بریتانیایی تحسین‌شده Peep Show (شهر فرنگ) نیز به ایفای نقش پرداخت. از جمله کارهای تلویزیونی او می‌توان به فصل اول Fargo (فارگو) و Flight of the Conchords اشاره کرد. او در حال حاضر مشغول بازی در سریال You Me Her (تو من او) است که هم‌اکنون فصل پنجم و نهایی سریال در حال پخش است. بازی در Deep Water یک کار متفاوت برای این هنرپیشه به حساب می‌آید، زیرا از جمله فیلم‌های سینمایی‌اش می‌توان به Road Trip (سفر جاده) و فیلم دوگانه Atom Egoyan یعنی فیلم‌های Adoration (ستایش) و Where the Truth Lies (جایی که حقیقت دروغ می‌گوید) اشاره کرد، که هر دو در جشنواره فیلم کن، نامزد نخل طلا شدند.

افلک پیش از حضور در پروژه The Last Duel (آخرین دوئل) ساخته ریدلی اسکات (Ridley Scott) و با هنرمندی مت دامون (Matt Damon) و جودی کومر (Jodie Comer)، پروژه Deep Water را به اتمام خواهد رساند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.