پیوستن سوفیا بوش به سریال Love, Simon برای حضور در نقشی ثابت

24 October 2019 - 18:30

به گزارش سایت خبری TvLine، سریال جدید Love, Simon (با عشق، سیمون)، به اقتباس از رمانی تحسین‌شده و محصول Disney+، تیم بازیگرانش را با افزودن سوفیا بوش (Sophia Bush) برای حضور در یک نقش ثابت گسترده‌تر کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بوش برای ایفای نقش ورونیکا در این سریال قرارداد بسته است، که دوست‌دختر جدید پدر میا است که برای کمک به زن‌ها کاری را- بدون این‌که منفعتی برای خودش داشته باشد- راه‌اندازی می‌کند و به عنوان “یک زن صمیمی و دوست‌داشتنی و در صورت لزوم بااراده و استوار” توصیف می‌شود.

مایکل سیمینو (Michael Cimino) در این سریال نقش ویکتور را بازی می‌کند، که یک دانش‌آموز تازه‌وارد در دبیرستان Creekwood است که در مسیر خود-کاوی اش، با چالش‌هایی در خانه، مشکلاتی در سازگاری با یک شهر جدید، و درگیری با تغییرات هورمونی اش مواجه می‌شود. وقتی که تمام این‌ها به نظر غیرقابل تحمل می‌آیند، به سیمون برمی‌خورد که به او در عبور از فراز و نشیب‌های دبیرستان کمک می‌کند.

نیک رابینسون (Nick Robinson) تهیه‌کننده و راوی سریال خواهد بود. و حضورش در خود سریال هنوز قابل تأیید نیست.

آنا اورتیز (Ana Ortiz) بازیگر دیگر این سریال است که نقش ایزابل، مادر صمیمی و باهوش ویکتور را بازی خواهد کرد، که عاشق خانواده و شوهرش است، اما با نقل مکان خانواده‌اش از این سر کشور به آن سر کشور، تحت فشار زیادی قرار می‌گیرد.

بازیگران دیگر این سریال عبارت‌اند از: جیمز مارتینز (James Martinez) در نقش پدر ویکتور: آرماندو، ایزابلا فریرا (Isabella Ferreira) در نقش خواهر کوچکتر ویکتور: پیلار، ماتئو فرناندز (Mateo Fernandez) در نقش برادر ویکتور: آدریان، جانی سکویا (Johnny Sequoyah) در نقش دوست باهوش ویکتور: میا، بب وود (Bebe Wood) در نقش دوست میا که حسابی درگیر رسانه‌های اجتماعی است: لیک، جورج سیر (George Sear) در نقش همکلاسی مطمئن و جذاب ویکتور: بنجی، آنتونی تورپل (Anthony Turpel) در نقش همسایه جدید و دستپاچه ویکتور: فلیکس، و میسون گودینگ (Mason Gooding) در نقش سوارکار مغرور مدرسه Creekwood: آندرو.

ایزاک آپتاکر (Isaac Aptaker) و الیزابت برگر (Elizabeth Berger) که فیلم‌نامه اقتباسی را نوشته‌اند، به همراه بریان تانن (Brian Tanen)، جیسون انسلر (Jason Ensler)، ایزاک کلاسنر (Isaac Klausner) مارتی بوون (Marty Bowen)، آدام فیشبچ (Adam Fishbach)، وایک گادفری (Wyck Godfrey)، و پویا شهبازیان (Pouya Shahbazian) از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هستند. کارگردان اپیزود اول سریال ایمی یورک روبین (Amy York Rubin) خواهد بود. پیلار بوهم (Pilar Boehm) و آدام لوندی (Adam Londy) از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال می‌باشند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.