نقش پدرو پاسکال در فیلم Wonder Woman 1984 مشخص شد

24 October 2019 - 23:00

طرفداران مدت‌هاست درباره نقشی که قرار است پدرو پاسکال (Pedro Pascal) بازیگر سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در فیلم ابرقهرمانی مورد انتظار Wonder Woman 1984 «واندروومن ۱۹۸۴» بازی کند حدس‌هایی می‌زنند. پس از اینکه پتی جنکینز (Patty Jenkins) اعلام کرد اولین تریلر این فیلم در مراسم کامیک‌کان برزیل منتشر خواهد شد، حالا نقش پاسکال در فیلم را هم مشخص کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پاسکال در این فیلم نقش ابرشرور مکسول لرد را بازی خواهد کرد. او در کامیک‌ها یک تاجر قدرتمند است که همیشه برای لیگ عدالت دردسر درست می‌کرد و حتی برای مدتی کنترل آن‌ها را به دست داشت. در کامیک‌ها لرد و واندروومن هرگز یکدیگر را ملاقات نکردند،‌ پس حضورش در فیلم قطعا دلیل مهمی خواهد داشت.

با وجود اینکه جنکینز اعلام کرد این شخصیت در فیلم حضور دارد، اما مستقیما از نام پاسکال به عنوان بازیگر آن یاد نکرد. اما او قطعا در فیلم نقش مکس لرد را بازی می‌کند.

در این دنباله شاهد حضور مجدد گل گدوت (Gal Gadot) در نقش دایانا پرینس ملقب به زن شگفت‌انگیز، کریس پاین (Chris Pine) در نقش استیو ترور، رابین رایت (Robin Wright) در نقش آنتیوپ و کانی نیلسن (Connie Nielsen) در نقش هیپولیتا خواهیم بود. بازیگران جدید فیلم پدرو پاسکال در نقش مکسول لرد و کریستن ویگ (Kristen Wiig) در نقش چیتا هستند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.