سریال Cloak & Dagger محصول مارول پس از دو فصل کنسل شد

25 October 2019 - 12:30

سریال Cloak & Dagger «شنل و خنجر» محصول مارول پس از دو فصل توسط شبکه فری‌فورم کنسل شد. این سریال که پخش آن از سال ۲۰۱۸ آغاز شده حاصل تلاش مارول برای گسترش دنیای تلویزیونی خودش به چند شبکه مختلف بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال اولین محصول مارول بود که توسط شبکه فری‌فورم پخش شد و در آن الیویا هولت (Olivia Holt) در نقش خنجر و آبری جوزف (Aubrey Joseph) در نقش شنل حضور داشتند.

حین پخش فصل اول موفق آن، فری‌فورم اعلام کرد این سریال برای فصل دوم برخواهد گشت. اگرچه این سریال از مرتبط شدن با Avengers: Endgame خودداری کرد، گاهی اوقات با سریال‌های نتفلیکسی مارول ارتباط برقرار کرد. به تازگی اعلام شده بود این سریال کراس‌اوری با سریال مارولی Runaways «فراری‌ها» محصول هولو خواهد داشت.

تصمیم کنسلی Cloak & Dagger پنج ماه پس از پایان فصل دوم سریال صورت گرفته و قرارداد بازیگران این هفته به پایان می‌رسد. اگرچه سریال Cloak and Dagger برای فصل سوم برنخواهد گشت، اما طرفداران می‌توانند دو شخصیت اصلی آن را برای آخرین بار در فصل سوم Runaways ببینند. اگرچه برخی امیدوارند این سریال در شبکه هولو ادامه پیدا کند، اما زمان‌بندی این تصمیم نشان می‌دهد احتمال چنین اتفاقی خیلی کم است.

پس از اینکه کوین فایگی (Kevin Feige) به سمت مدیر ارشد نوآوری مارول رسید، تمام دنیای سینمایی و تلویزیونی مارول زیرنظر او قرار گرفته، بنابراین ممکن است او سریال را کنسل کرده باشد تا آن را زیر نظر خودش ریبوت کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.