بازیگر اصلی فیلم بعدی فرنچایز Purge انتخاب شد

25 October 2019 - 13:30

آنا دلا رگوئرا (Ana de la Reguera) بازیگر مکزیکی برای بازی در نقش اصلی فیلم بعدی فرنچایز ترسناک مهیج Purge «پاکسازی» محصول بلوم‌هاوس و یونیورسال انتخاب شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این دو استودیو در حال ایجاد مسیر جدیدی برای این فرنچایز موفق هستند. فیلم قبلی این سری یعنی The First Purge «اولین پاکسازی» به پرفروش‌ترین فیلم این فرنچایز تبدیل شد. این سری فیلم با بودجه کلی ۳۵ میلیونی به فروش کلی ۴۵۰ میلیون دلاری رسیده‌ است. همچنین یک سریال تلویزیونی براساس این فیلم‌ها ساخته شده که تولید فصل دوم آن به پایان رسیده است.

دلا رگوئرا به تازگی در فیلم مهیج Army of the Dead «ارتش مردگان» ساخته زک اسنایدر (Zack Snyder) حضور داشته است. او همچنین در سریال Goliath «جالوت» همبازی بیلی باب تورنتون (Billy Bob Thornton) شده که فصل سوم آن در حال پخش است.

جیمز دی موناکو (James DeMonaco) پایه‌گذار فرنچایز و نویسنده و کارگردان سه نسخه اول، فیلمنامه فیلم جدید و بدون نام این سری را نوشته است. سری فیلم‌های Purge در فضای آینده آمریکا روایت می‌شود، زمانی که به مدت یک روز هر جرم و جنایتی مثل قتل قانونی است. فیلم جدید Purge فضای شهری را رها کرده اما همچنان مسائل اجتماعی و نژادی را بررسی می‌کند.

اورادو گوت (Everardo Gout) که کارگردانی اپیزودهایی از Luke Cage «لوک کیج» و The Terror «ترس» را برعهده داشته کارگردان این فیلم خواهد بود. جیسون بلوم (Jason Blum)،‌ مایکل بی (Michael Bay)، برد فولر (Brad Fuller) و اندرو فورم (Andrew Form) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند.

فعلا تاریخ اکران ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۹۹) برای این فیلم انتخاب شده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.