میشل موناهن به ریبوت فیلم ترسناک The Craft پیوست

25 October 2019 - 16:30

میشل موناهن (Michelle Monaghan) که برای بازی در سریال True Detective «کارآگاه حقیقی» نامزد جایزه گلدن گلوب شده بود، در ریبوت فیلم جادوگری The Craft «حیله» محصول سونی و بلوم‌هاوس حضور خواهد داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

موناهن به دیگر بازیگران این فیلم یعنی دیوید دوکاونی (David Duchovny)، کیلی اسپینی (Cailee Spaeny)، گیدئون آدلون (Gideon Adlon)، لاوی سایمون (Lovie Simone)، زوئی لونا (Zoey Luna)، نیکولاس گالیتزین (Nicholas Galitzine) و جولیان گری (Julian Grey) خواهد پیوست.

فیلم اصلی داستان دختر جدیدی در یک دبیرستان کاتولیک را دنبال می‌کرد که با سه دختر نوجوان این دبیرستان که تمرین جادوگری می‌کنند دوست شده و کسانی که آن‌ها را اذیت می‌کنند را مورد طلسم قرار می‌دهند.

موناهن به زودی در سریال مهیج Messiah «مسیح» محصول نتفلیکس دیده خواهد شد که در آن نقش مامور سی‌آی‌ای ایو گلر را بازی می‌کند. وقتی یک مامور سی‌آی‌ای پرونده مردی را بررسی می‌کند که توجهات جهانی را به خودش جلب کرده و جامعه را به آشوب کشیده، وارد ماموریتی جهانی می‌شود تا بفهمد آیا آن مرد موجودی الهی است یا یک شخص فریبکار.

او سال گذشته دوباره نقش جولیا مید را در فیلم Mission Impossible: Fallout «ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت» بازی کرد که با فروش ۷۹۱ میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم این فرنچایز شد. دیگر فیلم‌هایی که او در آن‌ها حضور داشته Saint Judy «جودی مقدس»، The Vanishing of Sidney Hall «ناپدید شدن سیدنی هال»، Patriot «میهن‌پرست»، Pixels «پیکسل‌ها»، Source Code «کد منبع» بوده‌اند. سریال‌های مهم با حضور او The Path «مسیر» و True Detective «کارآگاه حقیقی» هستند.

زوئی لیستر جونز (Zoe Lister-Jones) نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی The Craft است. جیسون بلوم (Jason Blum)، داگلاس ویک (Douglas Wick) و لوسی فیشر (Lucy Fisher) تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.