بازیگران تازه‌ای به کمدی پیشِ روی Netflix بانام Space Force اضافه شدند

25 October 2019 - 20:30

نوح امریک (Noah Emmerich) بازیگر The Americans شبکه‌ی FX، فرد ویلارد (Fred Willard) از Best in Show و Modern Family و جسیکا سینت کلر (Jessica St. Clair) از Playing House و American Housewife به جمع بازیگران بزرگ سریال پیشِ روی Netflix با عنوان Space Force که استیو کارل (Steve Carell) در میانشان قرار دارد، اضافه شدند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Space Force توسط کارل و یکی از خالقان و توسعه‌دهندگان سریال‌های The Office و King of the Hill  یعنی گرگ دنیلز (Greg Daniels) خلق‌شده است. این سریال ژنرال مارک نیرد (با بازی کارل) را دنبال می‌کند؛ او از طرف کاخ سفید مأمور می‌شود تا شاخه‌ای از نیروهای مسلح جدیدی که از منافع آمریکا در فضا محافظت می‌کنند را به وجود آورد.

امریک نقش افسر فرمانده‌ی پیشین نیرد یعنی کیک گراباستون را ایفا خواهد کرد. او که رئیس ستاد نیروی هوایی آمریکا است، علاقه‌ای به دستور جدید نیرد ندارد و از هر نیرویی که در توان دارد استفاده می‌کند تا زندگی نیرد را سخت کند. ویلارد نقش فرد نیرد، پدر ژنرال نیرد را ایفا خواهد کرد؛ او مردی باهوش ولی تا حدی سالخورده است که در وظیفه‌اش برای مراقبت کردن از همسر پیرش غرق‌شده است. سینت کلر که جزو سه بازیگر تازه‌ی سریال است، نقش پیمانکاری غیرنظامی بانام کلی کینگ را ایفا می‌کند که به نیرد کمک می‌کند تا پایگاه تازه‌ای را برای نیروی فضایی مذکور در کلورادو بسازد.

بازیگران سریال نیروی فضایی شامل نامزد اسکار جان مالکوویچ (John Malkovich)، بن شوارتز (Ben Schwartz)، دایانا سیلورز (Diana Silvers) و تاونی نیوسام (Tawny Newsome) هستند. فیلم‌برداری این سریال ۱۰ قسمتی که در سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد، ماه گذشته در لس‌آنجلس آغاز شد.

با توجه به سریال The Office، ایده‌ی همکاری مجدد کارل و دنیلز در یک کمدی محل کاری دارای جذابیتی انکارناپذیر است و نتفلیکس نیز به‌طورقطع بازیگران قوی را برای حمایت از این برنامه به آن اضافه خواهد کرد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.