روپرت سندرز سریال بنیاد را برای اپل کارگردانی خواهد کرد

25 October 2019 - 22:00

به نقل از Deadline، کارگردان انگلیسی روپرت سندرز (Rupert Sanders) سریال Foundation را برای Apple TV+ کارگردانی خواهد کرد. این سریال که بر اساس مجموعه کتاب‌های علمی-تخیلی به همین نام نوشته‌ی ایزاک آسیموف (Isaac Asimov) است، برای سندرز اولین تجربه‌ی کارگردانی تلویزیونی‌اش را رقم خواهد زد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Foundation بر اساس کتاب‌هایی که الهام‌بخش فیلم‌هایی ازجمله Star Wars بوده‌اند، تاریخچه‌ی حماسه‌ی هزارساله‌ی بنیادی متشکل از افراد تبعیدی است که کشف می‌کنند تنها راه نجات امپراتوری کهکشان سرپیچی از آن است.

اخیراً لی پیس (Lee Pace) و جرد هریس (Jared Harris) به ترتیب برای ایفای نقش برادر دی و هاری سلدون به این سریال اضافه‌شده بودند.

این سریال ۱۰ قسمتی که توسط Skydance Television تولید خواهد شد را دیوید گویر (David Goyer) شورانر سریال به همراه جاش فریدمن (Josh Friedman) خلق کرده‌اند. فریدمن، دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg)، مارسی راس (Marcy Ross) و کامرون ولش (Cameron Welsh) تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال به همراه دختر آسیموف، رابین آسیموف (Robyn Asimov) هستند.

این کتاب‌ها در اصل قرار بود سه‌گانه‌ای شامل Foundation and Empire و Second Foundation باشند، اما آسیموف پیش از مرگش در ۱۹۹۲ هفتمین کتاب از این مجموعه را نیز به اتمام رساند.

مجموعه‌ی Foundation که در ابتدا به‌صورت هشت داستان کوتاه در مجله‌ی Astounding Magazine در سال ۱۹۴۲ به چاپ رسید، حماسه‌ای پیچیده درباره‌ی انسان‌هایی که در سیارات مختلف در سراسر کهکشان پراکنده‌شده‌اند و تحت قوانین امپراتوری کهکشان زندگی می‌کنند را ارائه می‌دهد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.