تعداد قسمت‌های فصل چهارم چیزهای عجیب و تاریخ آغاز و پایان فیلم‌برداری آن اعلام شد

25 October 2019 - 23:00

فصل چهارم سریال Stranger Things دارای هشت قسمت خواهد بود و فیلم‌برداری آن در ژانویه ۲۰۲۰ (دی و بهمن) آغاز و در اوت (مرداد و شهریور ۱۳۹۹) به‌پایان خواهد رسید. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال تلویزیونی پربیننده توسط مت (Matt) و راس دافر (Ross Duffer) خلق و برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ از Netflix پخش شد. از آن زمان همچنان به محبوبیت این سریال اضافه‌شده است، به‌طوری‌که فصل سوم آن که تابستان امسال منتشر شد به پربیننده‌ترین فصلش تبدیل شد.

در پایان فصل سوم، زندگی به شکل چشم‌گیری برای ساکنان شهر کوچک سریال تغییر کرد. کلانتر جیم هاپر مرده تلقی می‌شود و جویس بایرز به همراه پسرانش جاناتان و ویل و دخترخوانده‌ی هاپر یعنی الون از هاوکینز ایندیانا دور شده‌اند. تیزری که برای فصل چهارم این سریال منتشر شد، تأیید کرد که سریال در فصل پیشِ رو از هاوکینز فاصله خواهد گرفت.

بدون شک، بسیاری از طرفداران (حداقل بخشی) از شنیدن جریان داشتن فصل چهارم در مکانی غیر از هاوکینز خوشحال هستند. از فصل سوم سریال استقبال خوبی شد اما به دلیل عدم خطرپذیری و دو برابر کردن چیزهایی که در فصل دوم مورد استقبال طرفداران قرارگرفته بودند، به آن انتقاداتی وارد شد. اگر سریال آینده‌ای پس از فصل ۴ داشته باشد (چیزی که هنوز تضمین نشده است)، پذیرش خطرهای بیشتر برای آن مناسب خواهد بود، در غیر این صورت جذابیت نوستالژیک این مجموعه شروع به فرسوده‌شدن خواهد کرد.

منبع: Screen rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.