فیلم Joker با گذشتن از Deadpool به پرفروش‌ترین فیلم ریت R تاریخ تبدیل شد

25 October 2019 - 23:30

فیلم Joker «جوکر» با شکستن رکوردی جدید همچنان پرقدرت به کارش در باکس آفیس ادامه می‌دهد. این فیلم محصول استودیوی برادران وارنر با فروش کلی ۷۸۸ میلیون دلاری به پرفروش‌ترین فیلم ریت R تاریخ سینما تبدیل شد. فروش این فیلم تا روز شنبه از ۸۰۰ میلیون دلار عبور خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Joker به کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) و بازی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در نقش شرور دنیای DC توانست رکورد ۷۸۳ میلیونی Deadpool «ددپول» در سال ۲۰۱۶ را بشکند. فیلم Deadpool 2 فقط توانسته بود به فروش کلی ۷۳۸ میلیونی دست پیدا کند.

Joker تاکنون در باکس آفیس داخلی آمریکا به فروش ۲۵۸.۶ میلیونی و در باکس آفیس جهانی به فروش ۵۲۹.۵ میلیونی رسیده است. احتمال می‌رود فروش این فیلم در پایان اکرانش از ۹۰۰ میلیون دلار عبور کند و حتی برخی معتقدند به فروش ۱ میلیارد دلاری هم خواهد رسید. این موفقیت بزرگی برای استودیو است، مخصوصا با توجه به اینکه اکران آن در آمریکا با تدابیر شدید امنیتی روبرو شد.

در لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های ریت R تاریخ سینما پس از Joker و Deadpool فیلم‌های  The Matrix Reloaded «ماتریکس: بارگذاری مجدد» با فروش ۷۳۸.۶ میلیونی، It «آن» با فروش ۶۹۷ میلیونی و The Passion of the Christ «مصائب مسیح» با فروش ۶۲۲ میلیونی قرار دارند.

رایان رینولدز (Ryan Reynolds) بازیگر Deadpool با انتشار پوستر زیر این رکوردشکنی را به جوکر تبریک گفت.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.