کمپانی یونیورسال رمان حال داریوش کبیر خوب نیست از ادیب خرّم را اقتباس خواهد کرد

27 October 2019 - 22:30

به گزارش Deadline، کمپانی Universal در حال آماده‌سازی رمان Darius the Great is Not Okay برای تبدیل آن به یک اثر سینمایی است. طبق این گزارش، کوین همدانی (Kevin Hamedani) و تراویس بنتز (Travis Bentz) فیلم‌نامه‌ی این اثر را برای شرکت تولیدی Mandeville Films خواهند نوشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این رمان، مردی جوان به نام داریوش را دنبال می‌کند که در دنیای فانتزی ماجراجویانه‌ی خودش زندگی می‌کند. به‌طور مثال او زبان کلینگانی (زبانی فراساخته که توسط کلینگان‌ها در مجموعهٔ علمی تخیلی پیشتازان فضا به‌کار گرفته می‌شود) را بهتر از زبان مادری‌اش صحبت می‌کند. او حتی رفتار اجتماعی هابیت‌ها را بهتر از انسان‌ها می‌فهمد؛ مشخصاً چنین فردی در هر جمعی به‌راحتی جا نمی‌گیرد و درنتیجه به‌گونه‌ای دارای افسردگی گسترش‌یافته‌ای است. سپس یک روز سهراب را ملاقات می‌کند، پسر همسایه‌ای که با داریوش دوست شده و به او در یادگیری ارزش‌های زندگی از طریق فوتبال، غذا و صحبت‌های مخفیانه‌ی روی پشت‌بام کمک می‌کند. این دوستی به داریوش کمک می‌کند تا بیشتر شبیه کسی باشد که دوست دارد.

داریوش کتاب منتخب BEA Young Adult Buzz شد و از آن زمان جایزه‌های بسیاری شامل William C. Morris Award امسال را به‌دست آورده است.

Mandeville Films تهیه‌کننده‌ی فیلم The Aeronauts از Amazon Studios است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.