ایوان مک‌گرگور تایید کرد که سریال اوبی-وان ابتدا قرار بود یک فیلم باشد

28 October 2019 - 23:30

دو سال پیش، کارگردان استیون دالدری (Stephen Daldry) مسئول ساخت فیلم اختصاصی Obi-Wan شد. متأسفانه به دلیل عملکرد ضعیف Solo: A Star Wars Story در گیشه، تمام فیلم‌های انشعابی از مجموعه‌ی جنگ‌های ستاره‌ای کنار گذاشته شدند. اکنون ComingSoon.net صحبتی با ایوان مک‌گرگور (Ewen McGregor) به مناسبت فیلم Doctor Sleep داشته است و طی آن مک‌گرگور تأیید کرد که پیش از تبدیل‌شدن اوبی-وان به سریالی در شبکه‌ی Disney+، درواقع قرار بود که به یک فیلم تبدیل شود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مک‌گرگور گفت:

در ابتدا قرار نبود که به یک سریال تبدیل شود. وقتی در آغاز شروع به صحبت درباره‌اش کردیم، جزو گزینه‌ها نبود اما همه‌چیز به‌سرعت و بسیار تغییر کرد. چیزی که الآن هست واقعاً هیجان‌انگیز است. من واقعاً با ایده‌ی تعریف داستان طی چندین ساعت بجای تنها یک فیلم بازمان محدود موافق هستم. به نظرم بسیار جذاب خواهد بود.

این سریال جدید شامل قسمت‌هایی که مجموعاً ۶ ساعت به طول می‌انجامد، ۸ سال پس از وقایع Revenge of the Sith اتفاق می‌افتد؛ جایی که آخرین بار اوبی-وان را در حال سپردن لوک اسکای‌واکر به خانواده‌اش در تاتوئین دیدیم. انتظار می‌رود تولید این مجموعه در تابستان ۲۰۲۰ آغاز شود.

فیلمنامه‌ی این سریال توسط حسین امینی (Hossein Amini) نوشته خواهد شد. دبرا چاو (Deborah Chow)، امینی و ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال در کنار کتلین کندی، تریسی سیوارد (Tracey Seaward) و جان سوارتز (John Swartz) خواهند بود. جیسون مک‌گاتلین (Jason McGatlin)، مشاور اجرایی مدیر تولید Lucasfilm است که تهیه‌کننده‌ی سریال نیز خواهد بود.

مک‌گرگور نقش اوبی-وان را دو دهه پس از الک گینس (Alec Guinness) طی سه‌گانه‌ی مقدمه‌ی جنگ‌های ستاره‌ای ایفا کرده بود. آخرین حضور او در این مجموعه به سال ۲۰۰۵ و فیلم Revenge of the Sith باز می‌گردد. با این حال صدای خود را برای استفاده در رویاهایی از نیرو که ری آن‌ها را دریافت می‌کرد به فیلم The Force Awakens قرض داد. علاوه بر این‌ها، هیچ‌گاه علاقه‌ی خود برای ایفای مجدد این نقش را پنهان نکرده بود.

جزئیات دیگری از این سریال که دارای پتانسیل‌های زیادی است، در دسترس نیست. تعدادی رمان و کتاب مصور وجود دارد که به زندگی اوبی-وان در تاتوئین میان قسمت‌های سوم و چهارم پرداخته‌اند. همچنین رویارویی به یاد ماندنی دیگری میان اوبی-وان و دارث ماول در Star Wars Rebels اتفاق افتاد. اما در این نقطه تمام این داستان‌ها برای خط داستانی سریال، حدس و گمان‌هایی بیش نیستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.