ریچل وایس نقش الیزابت تیلور را در فیلم زندگی‌نامه‌ی او ایفا خواهد کرد

29 October 2019 - 09:30

بازیگر برنده‌ی اسکار ریچل وایس (Rachel Weisz) نقش الیزابت تیلور بزرگ را در فیلم زندگی‌نامه‌ی این ستاره که توسط تهیه‌کننده‌ی فیلم The King’s Speech و نویسنده‌ی Slumdog Millionaire ساخته خواهد شد، ایفا خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم بانام A Special Relationship توسط See-Saw Films تهیه خواهد شد و سایمون بوفوی (Simon Beaufoy) آن را نویسندگی خواهد کرد. این اثر توسط فیلم‌سازان زن نوظهور و کارگردان Troop Zero یعنی برت و برتی (Bert & Bertie) کارگردانی خواهد شد و تمرکز خود را بر روی نقش این ستاره‌ی فقید در مبارزه با ایدز و اینکه این مسئله چقدر شخصاً برای او اهمیت داشت، خواهد گذاشت.

فیلم‌نامه‌ی بوفوی برای این فیلم از ساعت‌ها مصاحبه و گفت‌وگوی اختصاصی با افرادی که تیلور را می‌شناختند، نوشته‌شده است.

ایان کنینگ (Iain Canning) و امیل شرمن (Emile Sherman) از See-Saw Films تهیه‌کنندگان A Special Relationship هستند. سایمون گلیس (Simon Gillis) از See-Saw و رئیس سابق StudioCanal U.K. دنی پرکینز (Danny Perkins) به همراه باربارا برکویتز (Barbara Berkowitz)، تیم مندلسون (Tim Mendelson) و کوین تایوی (Quinn Tivey) از معتمدین الیزابت تیلور تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود.

کنینگ و شرمن طی بیانیه‌ای در روز دوشنبه گفتند:

مخاطبان همواره مجذوب زندگی شخصی ستاره‌های بزرگ هالیوود می‌شوند. بزرگ‌تر از الیزابت تیلور وجود ندارد و سایمون بوفوی نقشی را نوشته است که نوری را بر روی اخلاق و انسانیت تیلور می‌اندازد و به طرز شگفت‌انگیز و زیبایی توسط ریچل وایس بی‌نهایت بااستعداد ایفا خواهد شد.

منبع: The Hollywood Reporter

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.