ساخت اولین سریال پیش‌درآمد Game of Thrones کنسل شد

29 October 2019 - 23:30

در حرکتی کاملا تعجب‌برانگیز، شبکه HBO تصمیم گرفت ساخت اولین سریال پیش‌درآمد Game of Thrones «بازی تاج و تخت» که پایلوت آن تابستان امسال تولید شده بود ‌را کنسل کند. وقایع این سریال ساخته جین گلدمن (Jane Goldman) و با بازی نائومی واتس (Naomi Watts) حدود ۵۰۰۰ سال قبل از سریال اصلی روایت می‌شد و تمرکزش روی عصر قهرمانان بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هنوز مشخص نیست چرا HBO تصمیم گرفته ادامه این سریال را نسازد، اما گفته شده شبکه از تدوین نهایی پایلوت خوشش نیامده و ابتدا از سازندگان درخواست کرده آن را تغییر دهند، اما سپس تصمیم به کنسل کردن سریال گرفته است. این شبکه پس از پایان Game of Thrones تصمیم به ساخت چندین اسپین‌آف از آن کرد و با مشاوره جرج آر آر مارتین (George R.R. Martin) ایده ساخت ۵ سریال را توسعه داد. ایده گلدمن تنها موردی بود که دستور ساخت پایلوت آن داده شده بود.

ماه گذشته اعلام شد ایده اسپین‌آف دیگری از Game of Thrones نزدیک بوده سفارش ساخت بگیرد. وقایع این سریال ۳۰۰ سال قبل از سریال اصلی روایت شده و تمرکزش روی پایان سلطنت خاندان تارگرین است. رایان کاندل (Ryan Condal) سازنده سریال Colony ایده ساخت این سریال را داده است. حالا به نظر می‌آید HBO به زودی سفارش ساخت پایلوت این اسپین‌آف را به سازندگان بدهد.

این تصمیم همچنین درست زمانی گرفته شده که شرکت والد HBO یعنی AT&T به این شبکه دستور داده محتوای خودش را افزایش دهد، پس یا پایلوت پیش‌درآمد Game of Thrones خیلی بد بوده یا کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است. وارنرمدیا در بهار ۲۰۲۰ از سرویس استریم HBO Max رونمایی خواهد کرد که میزبان چندین سریال HBO هم هست.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.