دیوید لیچ برای فیلم ماتریکس ۴ باز می‌گردد!

30 October 2019 - 15:00

به گزارش سایت خبری ComingSoon در مصاحبه با دیوید لیچ (David Leitch) همزمان با انتشار نسخه خانگی فیلم سینمایی برگرفته از دنیای سریع و خشن (Fast & Furious)، هابز و شاو (Hoobs & Shaw)، این کارگردان از علاقه خود به بازگشت به فرنچایز علمی‌تخیلی ماتریکس برای ساخت فیلم چهارم آن پرده برداشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

طرفداران این فرنچایز افسانه‌ای پس از اعلام ساخت فیلم چهارم این سری در ماه اوت و بازگشت لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده همچنین کیانو ریوز (Keanu Reeves) و کری آن ماس (Carrie-Anne Moss) برای ایفای نقش‌های به یادماندنی خود، شگفت زده شدند.

لیچ حرفه خود در هالیوود را به عنوان دستیار کارگردان و سرپرست بدلکاران در فیلم‌های شمشیر (Blade)، باشگاه مشت زنی (Fight Club)، دو فیلم اول از فرنچایز ماتریکس، بسکتبال (Baseketball) و سریال دوک‌های هازارد (The Dukes of Hazzard) شروع کرد. به گفته لیچ با اعلام ساخت فیلم چهارم از این فرنچایز محبوب، او بسیار هیجان زده شده و کاملا برای ساخت این فیلم آماده است.

دیوید لیچ در این مصاحبه گفت:

اگر لانا با من تماس بگیرد و برای انجام کاری در این فیلم از من دعوت کند، من حاضرم. من حتی برای جابجایی پایه‌ها و کیسه‌های شن هم آماده‌ام. من عاشق کار کردن با او و خواهرش هستم. به اعتقاد من بسیاری از تجارب و کارنامه فیلم‌سازی خود را مدیون کار کردن روی فیلم‌های ماتریکس، قاتل نینجا (Ninja Assassin) و مسابقه دهنده (Speed Racer) هستم. پس اگر با من تماس بگیرند آنجا خواهم بود. حتی به عنوان مسئول تدارکات!

در مصاحبه‌ای لیچ اعلام کرده بود صحنه مبارزه حماسی بین دو قهرمان و شخصیت منفی فیلم هابز و شاو، برگرفته از کار قبلی وی روی فیلم انقلاب ماتریکس (The Matrix Revolutions) بوده است.

تا حدودی نوعی ادای احترام میتواند باشد! ببینید من یکی از طرفداران پروپاقرص واچوفسکی‌ها، زمانی که با آنها گذراندم و دانش فوق‌العاده فیلمسازی که طی سالهای ساخت ماتریکس از آنها یاد گرفتم، هستم. بله این کار نوعی ادای احترام به آنها بود و ما تلاش کردیم هنر خودمان را هم به آن تزریق کنیم. پس قطعا اشاره‌ای به آن هم داشتیم.

جسیکا هنویک (Jessica Henwick) هم وارد مذاکرات برای پیوستن به یحیی عبدلمتین (Yahya Abdul_Mateen II)، نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) و بازیگران قدیمی این فرنچایز کیانو ریوز (Keanu Reeves) و کری آن ماس (Carrie-Anne Moss)، شده است. به تازگی اعلام شد جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) در حال مذاکره برای ایفای نقش خود در این فرنچایز یعنی نایوبی (Niobe) می‌باشد.

شروع ساخت این فیلم برای اوایل سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است، واچوفسکی به همراهی الکساندر همون (Aleksander Hemon) و دیوید میچل (David Mitchel) نویسنده‌های فیلم بوده و واچوفسکی این فیلم را کارگردانی نیز خواهد کرد.

جزئیات فیلم نامه این فیلم هنوز فاش نشده است و باتوجه به پایان بندی فیلم انقلاب‌های ماتریکس (The Matrix Revolutions) در سال ۲۰۰۳ پاسخ روشنی برای آن وجود ندارد.

سه فیلم قبلی این فرنچایز ماتریکس (The Matrix 1999)، بازگشت ماتریکس (The Matrix Reloaded 2003) و انقلاب‌های ماتریکس (The Matrix revolutions) بیشتر از ۱٫۶ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته و همواره از برترین فیلم‌های عرضه شده در زمان عرضه خود بوده‌اند. همچنین فیلم انقلاب‌های ماتریکس اولین فیلمی بود که در یک ساعت به صورت همزمان در جهان انتشار یافت.

منبع : ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.