سریال پیش‌درآمد Game of Thrones با محوریت خاندان تارگرین ساخته خواهد شد

30 October 2019 - 11:00

پس از اینکه دیشب به شما خبر دادیم ساخت اولین سریال پیش‌درآمد Game of Thrones «بازی تاج و تخت» کنسل شده، حالا سرویس استریم HBO Max سریال House of The Dragon «خاندان اژدها» براساس رمان Fire & Blood «آتش و خون» نوشته جرج آر آر مارتین (George R.R. Martin) را خواهد ساخت. این سرویس استریم سفارش ساخت یک فصل کامل از این سریال را داده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در خبر شب گذشته هم اعلام کردیم که احتمال ساخت این پیش‌درآمد پس از کنسل شدن اولین اسپین‌آف خیلی بالاست. این سریال توسط رایان کاندل (Ryan Condal) سازنده سریال Colony «کلونی» و مارتین ساخته خواهد شد. میگل ساپوچنیک (Miguel Sapochnik) کارگردان برنده امی Game of Thrones که اپیزودهای محبوبی مثل The Long Night «شب طولانی» و Battle of the Bastards «نبرد حرامزاده‌ها» را کارگردانی کرده بود تهیه‌کننده اجرایی این سریال است و همراه با کاندل شورانری سریال را هم برعهده دارد. او همچنین کارگردانی اپیزود پایلوت و چندین اپیزود دیگر را برعهده خواهد داشت.

تمرکز این سریال روی اوج‌گیری خاندان تارگرین چندین قرن قبل از سریال اصلی است. در کتاب شاهد کاوش عمیقی در تاریخ این خاندان هستیم، از سرنوشت شوم والرین‌ها تا رقص اژدهایان. اولین نسخه از این کتاب در نوامبر ۲۰۱۸ منتشر شده و دومین نسخه به زودی منتشر خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.