ساخت سریال Green Lantern توسط سازنده اروورس برای HBO Max

30 October 2019 - 12:00

سرویس استریم HBO Max اعلام کرد قصد دارد با همکاری گرگ برلانتی (Greg Berlanti) سریال Green Lantern «فانوس سبز» درباره ابرقهرمانان کیهانی را بسازد. برلانتی همچنین نظارت بر سریالی براساس Strange Adventures «ماجراجویی‌های عجیب» را برعهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

برلانتی بیانیه‌ای در این باره منتشر کرد و با اینکه اطلاعات زیادی از سریال Green Lantern نداد اما گفت این بزرگترین سریال DC است که او می‌سازد:

هردوی این محصولات اریجینال DC که ما برای HBO Max می‌سازیم شبیه هیچ چیزی که قبلا دیده‌اید نیستند. یک سریال آنتولوژی از داستان‌های خطرناک در دنیایی که ابرقهرمانان وجود دارند و چیزی که بزرگترین سریال DC هست که ما تا حالا ساخته‌ایم. ما با سریال Green Lantern به فضا خواهیم رفت، اما چیز دیگری درباره آن افشا نمی‌کنم.

Green Lantern Corps «نیروهای فانوس سبز» ساخته جان بروم و جیل کین یک آژانس دولتی فضایی هستند که هر کدام از اعضای آن با استفاده از حلقه خود به قدرتی خارق‌العاده دست پیدا می‌کنند.

این اولین حضور لایو اکشن اعضای Green Lantern Corps – شامل هل جوردن، گای گاردنر، جان استوارت و دیگران – پس از فیلم محصول ۲۰۱۱ با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) به کارگردانی مارتین کمپل (Martin Campbell) است. برلانتی تهیه‌کنندگی آن فیلم را همراه با مایکل گرین و مارک گوگنهایم برعهده داشت.

برلانتی ناظر اصلی دنیای مرتبط DC ملقب به اروورس در شبکه CW است که هسته اصلی آن را اعضای سریال Arrow «ارو» تشکیل می‌دهند. دیگر سریال ابرقهرمانی این شبکه The Flash «فلش»، Supergirl «سوپرگرل»، Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا»، Black Lightning «صاعقه سیاه»، Batwoman «بت‌وومن» و سریال تازه معرفی شده Superman & Lois Lane «سوپرمن و لوییس لین» هستند. برلانتی علاوه بر این سریال‌ها، تهیه‌کننده Riverdale «ریوردیل» و Chilling Adventures of Sabrina «ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا» هم هست.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.