فصل آخر Lucifer به دو بخش تقسیم می‌شود!

31 October 2019 - 23:00

تام الیس­­ (Tom Ellis) ستاره سریال Lucifer در برنامه تلویزیونی اخیر کلی کلارکسون (The Kelly Clarkson show)، اعلام کرد فصل پنجم و پایانی این سریال تخیلی و فراطبیعی به دو بخش تقسیم و به ‌طور اختصاصی از شبکه نتفلیکس پخش خواهد‌ شد. زمان پخش بخش اول از این فصل هنوز فاش نشده‌ است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

تام الیس­ حین این مصاحبه گفت:

فصل ۵ سریال لوسیفر به دو بخش تقسیم می‌­شود. نتفلیکس ابتدا هشت قسمت از این سریال را پخش خواهدکرد، پس از وقفه‌ای کوتاه هشت قسمت دیگر این فصل پخش­ خواهد ­­­‌­­­­­­­شد.

سریال لوسیفر بر اساس کامیک‌های ورتیگو (Vertigo) درباره لوسیفر فرشته‌ی سقوط کرده است. پادشاه جهنم، لوسیفر مورنینگ استار، که بسیار خسته و ناراضی از شرایط خود است تاج و تخت خود را در جهنم رها می‌کند، سپس در شهر لس آنجلس و برای گذراندن دوران بازنشستگی خود با کاراگاه پلیس شهر لس آنجلس، کلوئی دکر (Chloe Decker)، همکاری کرده و با خلافکاران این شهر مبارزه می­‌کند. لوسیفر پس از فصل سوم توسط شبکه فاکس تا مرز کنسل شدن هم پیش‌رفت اما شبکه نتفلیکس در ماه ژوئن سال گذشته این سریال را نجات داد.

کمپانی وارنر بروز با همکاری جری براکهیمر (Jerry Bruckheimer) از تهیه کنندگان این سریال می­‌باشند. این سریال به طرز ابهام آمیزی بر پایه شخصیت‌های ساخته­ شده توسط نیل گیمن (Neil Gaiman)، سم کیث (Sam Keith) و مایک درینگنبرگ (Mike Dringenberg) برای کامیک های ورتیگو از کمپانی دی سی است. گفتنی است جری براکهیمر (Jerry Bruckheimer)، جاناتان لیتمن (Jonathan Littman)، ایلدی مودرویچ (Ildy Modrovich) و جو هندرسون (Joe Henderson) از تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند. لن وایسمن (Len Wiseman) کارگردان و همچنین تهیه کننده اجرایی این سریال بوده در حالی که کپینوز (Kapinos) به عنوان مشاور او را راهنمایی می‌­کند.

چهار فصل اول این سریال هم اکنون در شبکه نتفلیکس درحال پخش می‌باشند.

منبع : ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.