تصویر جدید و زیبای فیلم Fantastic Beasts بر روی کاور مجله امپایر

23 October 2016 - 10:00

هر روز به اکران جهانی فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» نزدیک‌تر می‌‌شود. این فیلم قرار است اولین قسمت از اولین عنوان فرعی باشد که در رابطه با مجموعه پرطرفدار هری پاتر منتشر می‌شود. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید. کمتر از یک ماه دیگر برادران وارنر شما را از طریق این فیلم دوباره به دنیای هیجان‌انگیز جادویی جی‌.کی. رولینگ دعوت می‌کند. با نزدیک شدن به اکران فیلم، تبلیغات بیش‌تر و همچنین طرفداران نیز هیجانشان لبریز شده‌ است. این فیلم توسط دیوید یتس کارگردانی خواهد شد. کارگردانی که در گذشته سابقه کار بر روی ۴ فیلم پایانی مجموعه‌ هری پاتر را در کارنامه خود می‌بیند. در اصل، این فیلم به صورت آزادانه و براساس کتابی با همین عنوان که در سال ۲۰۰۱ میلادی منتشر شده است، ساخته خواهد شد.

به‌تازگی تصویر بسیار زیبا و شگفت‌انگیزی از فیلم «موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» بر روی جلد شماره مربوط به ماه دسامبر مجله معروف امپایر منتشر شده است. نکته مهم و خاص این تصویر زیبا، حضور یک Thunderbird [مرغ افسانه‌ای پدیدآورنده رعد و برق] در آن است. در این تصویر شخصیت اصلی فیلم یعنی نیوت اسکمندر را هم می‌بینیم. با توجه به حالت نیوت در این عکس، به نظر می‌رسد که او نمی‌داند یک پرنده غول آسا در فاصله کوتاهی پشت سر او قرار دارد.

fantastic-beasts-movie-cover-empire

 ریشه Thunderbird در اصل مربوط به جزایر تریسی است. لازم به ذکر است که قبلاً نمایی کوتاه از این پرنده را در کامیک‌کان مشاهده کرده بودیم اما در دنیای جادویی رولینگ خبری از او نبوده است. البته با وجودی که در هری پاتر چنین پرنده‌ای را مشاهده نکردیم، اما می‌توانیم بگوییم که این موجود شباهت‌هایی به هیپوگریف‌ دارد. در ابتدا، در سایت پاترمور به حضور Thunderbird در این مجموعه اشاره شد.

تاکنون درباره این فیلم می‌دانیم که قرار است ماجرای شخصی به نام نیوت اسکمندر (Newt Scamander) را با بازی ادی ردماین (Eddie Redmayne) دنبال کنیم. نیوت اسکمندربرای پیدا کردن و جمع‌آوری جانوران شگفت انگیز در جهان سفر کرده است و اکنون در راه سفر به انگلیس در نیویورک توقف می‌کند. او از یافته‌ها و تحقیقات خود کتابی می‌نویسد که بعدها این کتاب در مدرسه جادوگری هاگوارتز تدریس خواهد شد. هرچند در حال حاضر، دغدغه او چیز دیگری است. طی اتفاقی، جعبه‌ جادویی او که پر از جانورانی شگفت‌انگیز است، باز می‌شود و این جانوران عجیب فرار می‌کنند و در سراسر شهر نیویورک ویرانی به بار می‌آورند. حال، نیوت با کمک و همراهی دوستانش ماجرای خود را برای پیدا کردن این جانوران رقم می‌زند. با وجودی که ماجرای Fantastic Beasts در دنیایی آشنا رخ خواهد داد، اما بسیاری از چیزهای آن نو به نظر می‌رسند. اگر قرار باشد که داستان گریندل‌والد را هم در این مجموعه ببینیم، باید منتظر چیزهای شگفت‌انگیز بسیاری در ۵ قسمت این فیلم باشیم.

فیلم Fantastic Beasts توسط دیوید یتس کارگردانی خواهد شد. علاوه بر ادی ردماین، بازیگرانی نظیر کاترین واترستون (Katherine Waterston)، آلیسون سودول (Alison Sudol)، کالین فارل (Colin Farrell)، دن فاگلر (Dan Fogler)، ران پرلمن (Ron Perlman)، ازرا میلر (Ezra Miller) و سامانتا مورتون (Samantha Morton) در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. مدتی پیش آخرین تریلر و پوستر رسمی این فیلم از سایت سینماگیمفا منتشر شد.

Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه‌ آن‌ها» در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ برابر با ۲۸ آبان ۹۵ در سینماهای آمریکا اکران می‌شود. دنباله این فیلم هم که مدتی پیش به صورت رسمی تایید شد، در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۹۷) منتشر خواهد شد.

همچنین می‌توانید پرونده: بررسی هری پاتر و فرزند نفرین شده و احتمال ساخت فیلم بر اساس آن را در سینماگیمفا مطالعه کنید.

به‌زودی این فیلم منتشر خواهد شد و انتظار طرفداران را پایان می‌دهد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که فیلم این اثر فانتزی می‌تواند موفقیتی همچون سری هری پاتر کسب کند یا خیر.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.