پوستر شخصیت‌های فیلم Little Women ساخته گرتا گرویگ منتشر شدند

30 October 2019 - 19:00

تماشای یک فیلم سینمایی در تعطیلات کریسمس سنتی همیشگی است. امسال هم سینماهای خارجی محتواهای زیادی برای دور هم جمع کردن خانواده‌ها در سینما در نظر دارند. یکی از این فیلم‌های جدید Little Women «بانوان کوچک» ساخته گرتا گرویگ (Greta Gerwig) است که روز کریسمس در سینماها اکران خواهد شد. حالا پوستر شخصیت‌های این فیلم درام خانوادگی منتشر شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

گرویگ پس از موفقیت بزرگی که با Lady Bird «لیدی برد» کسب کرد، حالا سراغ رمان نوشته لوئیسا می الکات (Louisa May Alcott) رفته است. اگر قرار باشد کسی به بهترین شکل از این رمان محبوب اقتباس کند آن شخص گرویگ است.

این یک فیلم خانوادگی تمام‌عیار است که توجه بزرگسالان و بچه‌ها را جلب خواهد کرد. همچنین مشخص شده گرویگ به سبک کریستوفر نولان (Christopher Nolan) هم علاقه دارد، پس در این فیلم هم شاهد عقب و جلو شدن زمان در داستان خواهیم بود.

در این فیلم پرستاره بازیگرانی از جمله سورشا رونان (Saoirse Ronan)، اما واتسون (Emma Watson)، فلورنس پیو (Florence Pugh)، الیزا اسکانلن (Eliza Scanlen)،‌ لارا درن (Laura Dern)، تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) و مریل استریپ (Meryl Streep) حضور دارند.

فیلم Little Women در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی) اکران خواهد شد.

منبع:‌ Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.