نویسندگان Conjuring یک فرنچایز ترسناک تاریخی دیگر خواهند ساخت

30 October 2019 - 19:30

طرفداران Conjuring «احضار» منتظر یک فرنچایز ترسناک و براساس واقعیت دیگر باشند. نویسندگان دو فیلم اول این سری یعنی چد و کری هیز (Chad and Carey Hayes) برای نویسندگی و توسعه فرنچایز جدیدی براساس عمارت لالوری استخدام شدند. اگر طرفدار خانه‌های تسخیرشده باشید می‌دانید که از یک قرن پیش کسی اجازه ورود به این عمارت را ندارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

داستان از این قرار است که دلفین لالوری صاحب این عمارت پس از اینکه سومین همسرش او را ترک کرد دیوانه شد. خانه لالوری که زن ثروتمندی بود در سال ۱۸۳۴ گرفتار آتش شدیدی شد و بخشی از خانه تخریب شد. همین تخریب باعث شد حقیقت وحشتناکی آشکار شود: برده‌هایی که در اتاقک‌های خود زنجیر شده بودند. یکی قلاده آهنی دور گردنش داشت و دیگری زخم عمیقی در سرش. برخی از آن‌ها قطع عضو شده بودند. تمامی آن‌ها مورد شکنجه قرار گرفته بودند. گفته شده یکی از بردگان که دختری ۱۲ ساله بوده حین فرار از تازیانه لالوری از پشت‌بام خانه سقوط کرده و کشته شده است. پس از این افشاگری ترسناک، ساکنانش آن‌جا را ترک کردند. حالا فضای خارجی این عمارت نمای جذابی برای طرفداران تورهای گردشگری ترسناک است.

این کاملا داستانی کابوس‌وار است و اگر برادران هیز چیزی را ثابت کرده باشند این است که خوب بلدند تاریخ را به شکل فیلم سینمایی تجاری دربیاورند. فرنچایز Conjuring شامل فیلم‌های اسپین‌آف Annabelle «آنابل» تاکنون به فروش کلی ۱.۹ میلیارد دلاری رسیده است. این دو برادر قرار است نسخه اولیه فیلمنامه را درون این عمارت وحشتناک بنویسند.

در حرکتی عجیب و غریب نیکولاس کیج (Nicolas Cage) این خانه را به قیمت ۳.۴۵ میلیون دلار خرید، اما دو سال بعد آن را به قیمت ۲.۳ میلیون دلار به فروش رساند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.