اسکار آیزاک نقش اصلی فیلم مهیج The Card Counter را بازی خواهد کرد

30 October 2019 - 22:30

پل شریدر (Paul Schrader) پس از کسب نامزدی اسکار برای فیلم درام First Reformed «نخستین اصلاح‌شده» حالا بازیگر پروژه جدیدش را انتخاب کرده است. اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در فیلم مهیج انتقامی The Card Counter «شمارنده کارت» به نویسندگی و کارگردانی شریدر نقش اصلی را بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم داستان یک قمارباز و خدمتکار سابق به نام ویلیام تل را دنبال می‌کند که قصد دارد مرد جوانی که به دنبال گرفتن انتقام از دشمن مشترک آن‌هاست را اصلاح کند.

شریدر ابتدا قصد داشت پس از First Reformed بازسازی وسترن نئو متای Seven Men from Now «هفت مرد از زمان حال» را با بازی ایتن هاوک (Ethan Hawke) و ویلم دفو (Willem Dafoe) بسازد. اما پس از جدایی هاوک به دلیل مشغله کاری، شریدر فعلا آن ایده را رها کرده تا این درام مهیج انتقامی را بسازد.

هیچ کس بهتر از آیزاک نمی‌تواند نقش اصلی چنین فیلمی را بازی کند. اگرچه عموم مخاطبان او را با فیلم‌های Star Wars «جنگ ستارگان» می‌شناسند، او در فیلم‌های متفاوتی مثل Ex Machina «اکس ماشینا»، Annihilation «نابودی» و مهم‌ترین آن‌ها Inside Llewyn Davis «درون لوین دیویس» ساخته برادران کوئن (Coen Brothers) نقش‌آفرینی‌های جذابی از خود به نمایش گذاشته است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.