اولین تصاویر سریال V Wars با حضور بازیگر خاطرات خون‌آشام منتشر شدند

31 October 2019 - 12:00

نتفلیکس اولین تصاویر از سریال خون‌آشامی V Wars «جنگ‌های وی» با بازی ایان سامرهالدر (Ian Somerhalder) بازیگر سریال محبوب Vampire Diaries «خاطرات خون‌آشام» را منتشر کرد. سامرهالدر هنوز در ژانری فعالیت می‌کند که آن را از همه بهتر بلد است، چون قبلا در هشت فصل سریال خون‌آشامی شبکه CW نقش دیمن سالواتوره پسر بد میستیک فالز را بازی کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال براساس کامیک بوکی به همین نام محصول IDW ساخته می‌شود. فصل اول سریال شامل ۱۰ اپیزود است و کارگردانی اپیزود اول آن برعهده برد ترنر (Brad Turner) خواهد بود.

نتفلیکس علاوه بر انتشار اولین تصاویر این سریال، تاریخ پخش آن را هم مشخص کرده است. البته این بار سامرهالدر نقش یک انسان را بازی خواهد کرد. او نقش دکتر لوتر سوان را بازی می‌کند که پس از تبدیل دوستش مایکل فین به یک هیولای وحشی، او هم درگیر دنیای زیرزمینی خون‌آشام‌ها می‌شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است:

در همین حین که این بیماری گسترش می‌یابد و مردم تغییرشکل می‌دهند، جامعه به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شود که مردم عادی را در برابر خون‌آشام‌ها قرار می‌دهد. سوان تلاش می‌کند بفهمد جریان از چه قرار است، در حالی که فین کم‌کم به رهبر دنیای زیرزمینی خون‌آشام‌ها تبدیل می‌شود.

فصل اول سریال V Wars در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.