جدایی کارگردان Deadpool 2 به دلیل اختلاف با رایان رینولدز

23 October 2016 - 09:00

فاکس با ساخت فیلم Deadpool در سال گذشته، به موفقیتی بزرگ دست پیدا کرد؛ فیلمی که در یک دهه گذشته در مرحله تولید خود گیر کرده‌بود. رایان رینولدز (Ryan Reynolds) به طور پیوسته در تلاش بود تا این فیلم ساخته‌شود، موضوعی که پس از لو رفتن عکس‌هایی از داستان کلی فیلم در اینترنت، در نهایت به وقوع پیوست. اعتماد رینولدز به این فیلم به نفع فاکس تمام شد، جایی که این فیلم مخصوص بزرگسالان، در نهایت به فروش بیش از ۷۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کرد. برنامه برای ساخت دنباله این فیلم قبل از اکران رسمی آن شروع شد، موضوعی که در صحنه پایانی فیلم اول، با معرفی شخصیت جهش یافته مسافر زمان Cable، به صورت رسمی تایید شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

اگر تنها یک نگرانی برای طرفداران در مورد فیلم اول وجود داشت، آن حضور کارگردان کم تجربه‌ای به نام تیم میلر (Tim Miller) در راس ساخت آن بود. ولی میلر موفق شد با اثبات قابلیت خود در انجام این کار دشوار، نام خود را به عنوان کاندیدای اصلی کارگردانی دنباله مطرح کرد. متاسفانه حال این خبر به گوش می‌رسد که این موضوع اتفاق نخواهد افتاد.

ددلاین از این موضوع پرده برداشت که میلر از این دنباله پر انتظار به دلیل اختلافات هنری با رینولدز که تهیه کنندگی فیلم را نیز برعهده دارد، جدا شد. طبق گزارش منتشر شده، این جدایی دو طرفه بوده‌است و میلر و فاکس در حال حاضر رابطه خوبی با یکدیگر دارند. البته میلر هیچوقت به عنوان کارگردان رسمی این دنباله معرفی نشد، ولی به طور قطع در پروسه نوشتن فیلم‌نامه آن دخیل بوده‌است. به هرحال، موضوعی که قطعی است، عدم همکاری او با رینولدز در صحنه فیلم‌برداری این دنباله است.

حال که میلر از این پروژه جدا شده‌است، فاکس به زودی پروسه جستجو برای پیدا کردن کارگردانی مناسب برای این دنباله را شروع خواهد کرد. به لطف موفقیت فیلم اول، مشخص است که این فیلم، پروژه‌ای محبوب برای فیلم سازانی است که قصد ملحق شدن به ژانر ابرقهرمانی را دارند. کارگردان جایگزین شده در این فیلم، در کنار خود برای ساخت آن، رایان رینولدز را به همراه نویسندگان فیلم‌نامه، پل ورنیک (Paul Wernick) و رت ریس (Rhett Reese) به عنوان کمک خواهد داشت.

deadpool-tim-miller-ryan-reynolds

از دست دادن کارگردان هیچ وقت خبر خوبی برای یک فیلم نبوده‌است، ولی از آنجایی که ددپول ۲ تا این لحظه تاریخ اکران مشخصی ندارد، فاکس مشکلی برای پیدا کردن فرد مورد نظر برای این پروژه نخواهد داشت. اختلافات هنری موجود بین میلر و رینولدز خللی بر روند ساخت فیلم وارد نکرد، چرا که جستجو برای پیدا کردن بازیگری مناسب برای شخصیت دومینو در حال حاضر در جریان است. شاید مسئله انتخاب بازیگر مناسب برای شخصیت دومینو، مشکل میلر برای جدا شدن از این پروژه بوده‌است، چرا که خبر جدا شدن او از پروژه به تازگی منتشر شده‌است. این امکان وجود دارد که یا میلر با به کار گیری شخصیت دومینو به طور کلی مخالف بوده‌است و یا انتخاب او با رینولدز برای بازیگر این نقش متفاوت بوده‌است.

در حال حاضر، دست اندرکاران ساخت این فیلم، با اصلاح فیلم‌نامه بازیگرانی جدید را به جمع خود اضافه خواهند کرد، اتفاقی که روند انتخاب کارگردان برای این پروژه را بیش از پیش جذاب‌تر خواهد کرد. این بدین معنی است که با گذشت هر چه بیشتر زمان، هر کارگردانی که بخواهد به این پروژه ملحق شود، باید در مسیر امور انجام شده قرار بگیرد و فضای بسیار کمی را برای اضافه کردن ایده‌های خود به فیلم خواهد داشت. موفقیت Deadpool مدیون برنامه ریزی‌های دقیق انجام شده و شور و علاقه رینولدز و عوامل پشت صحنه فیلم به آن بود، پس امیدواریم کارگردان جدید این فیلم نیز به همان اندازه در کار خود شور و علاقه داشته‌باشد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    ظاهراً مشکل. ومینو نبوده. مشکل انتخاب کیبل بوده که بازیگر مورد نظر کارگردان اصلاً مورد نظر رینولدز نبوده،و البته تو این مورد شدیداً حق با ربنولدزه. به هر شکل امیدوارم مثل فیلم اول خوب از آب دربیاد