کلی مری ترن هم به جمع بازیگران Croods 2 پیوست!

31 October 2019 - 22:30

به گزارش سایت خبری Hollywood Reporter بازیگر سرشناس فرنچایز جنگ ستارگان کلی مری ترن (Kelly Marie Tran) رسما به عنوان یکی از صداپیشگان قسمت دوم انیمیشن کمدی و خانوادگی Croods (غارنشینان)، که نسخه اول آن در سال ۲۰۱۳ نامزد جایزه اسکار بهترین انیمیشن شد، پیوست. ترن در قالب شخصیت داون که تنها فرزند خانواده بترمن است، به ایفای نقش خواهد‌ پرداخت. گفتنی است نقش والدین این شخصیت توسط اعضای جدید گروه بازیگران این انیمیشن و برنده چهار جایزه امی یعنی پیتر دینکلج (Peter Dinklage) و لزلی مان (Leslie Mann) صداگذاری خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

جوئل کرافورد (Joel Crawford) کارگردان این اثر در مصاحبه ای گفت :

از زمانی که کلی به پشت میکروفن برای ضبط صدا رفت ما فهمیدیم که شخصیت داون بترمن خود را پیدا کردیم. او ترکیبی احساسی و اسرارمیز به شخصیت ما هدیه می‌دهد و عضو فوق العاده‌ای در جمع بازیگران ما حساب می‌شود.

استودیو دریم ورکز با انیمیشن غارنشینان ۲ در سال ۲۰۲۱ شما را به ماجراجویی جدید و هیجان انگیزی دعوت می‌کند. در این قسمت بازیگران قدیمی سری مانند نیکلاس کیج (Nicolas Cage)، اما استون (Emma Stone)، رایان رینولدز (Ryan Reynolds) ستاره ددپول، کترین کینر (Catherine Keener) بازیگر فیلم شوخی، کلوریس لیچمن (Cloris Leachman) بازیگر سریال خدایان آمریکایی و کلارک دوک (Clark Duke) بازیگر فیلم من اینجا می‌میرم، برای ایفای نقش‌های خود بازمی‌گردند تا با بزرگترین تهدید خود از زمان ترک غار، یک خانواده دیگر، رو‌به‌رو شوند.

جوئل کرافورد وظیفه کارگردانی این قسمت را بر عهده دارد و مارک سویفت (Mark Swift) نیز تهیه کننده این اثر می‌باشد.

در قسمت اول جهان به خانواده ماقبل تاریخی غارنشینان معرفی شد. این انیمیشن نامزد جایزه اسکار، موفق شد در سرتاسر جهان طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند تا اهمیت بی‌قید زمان خانواده و پیشرفت بسیار کوچک ما در این زمینه را به ما یادآوری‌کند.

ساخت این اثر دو سال بعد از پخش قسمت اول شروع شده و از این نظر برای استودیو بسیار طاقت‌فرسا بوده تا حدی که در نوامبر ۲۰۱۶ پس از تعویق‌های متوالی تاریخ پخش، این استودیو مجبور به لغو ساخت این قسمت شد تا در نهایت با تغییر مالکیت این استودیو به استودیو یونیورسال ساخت این قسمت از سر گرفته‌شده و تاریخ پخش جدیدی در سال ۲۰۲۰ پیدا کند.

منبع : ComingSoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.