فصل دوم Doom Patrol مستقیما از HBO Max پخش خواهد شد

31 October 2019 - 15:30

سرویس استریم HBO Max تایید کرد فصل دوم سریال ابرقهرمانی Doom Patrol «دووم پاترول» همزمان با پخش از سرویس استریم DC Universe از HBO Max هم پخش خواهد شد. تولید این فصل از چند هفته آینده آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Doom Patrol که نوعی گروه حمایتی و یک تیم ابرقهرمانی است شامل گروهی از موجودات عجیب ابرقدرت است که برای دنیایی می‌جنگند که علاقه‌ای به آن‌ها ندارد. در Doom Patrol این قهرمانان متفاوت را در جایی می‌بینیم که انتظار نداشتند آن‌جا باشند. سایبورگ با ماموریتی به سراغ آن‌ها می‌آید که نمی‌توانند با آن مخالفت کنند، اما زندگی آن‌ها هرگز مثل گذشته نخواهد شد.

در این سریال جویان وید (Joivan Wade) در نقش سایبورگ، برندن فریزر (Brendan Fraser) در نقش مرد رباتی،‌ مت بومر (Matt Bomer) در نقش مرد نگاتیوی، تیموتی دالتون (Timothy Dalton) در نقش نایلز کالدر، آپریل بالبی (April Bowlby) در نقش زن لاستیکی، دایان گوئررو (Diane Guerrero) در نقش جین دیوانه و آلن تودیک (Alan Tudyk) در نقش آقای هیچکس حضور دارند.

جرمی کارور (Jeremy Carver) نویسنده سریال است و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را همراه با گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، جف جانز (Geoff Johns) و سارا شکتر (Sarah Schechter) برعهده دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.