نیکولاس کیج بازیگر فیلم Wally’s Wonderland در ژانر دلهره‌آور خواهد بود

31 October 2019 - 21:30

نیکولاس کیج (Nicolas Cage) در Wally’s Wonderland بازی خواهد کرد، این فیلم توسط کوین لویس (Kevin Lewis) کارگردانی می‌شود. کیج، سرایداری را به تصویر خواهد کشید که مجبور به گذراندن شب در پارکی تفریحی می‌شود، جایی که او را به درون کابوسی زنده می‌کشاند. او باید برای زنده ماندن به مبارزه از هیولایی به هیولای دیگر بپردازد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Landafar Entertainment ،JD Entertainment،Saturn Films ،Almost Never Films و Screen Media Ventures سازندگان این فیلم هستند. فیلم‌نامه‌ی این عنوان توسط جی.او پارسونز (G.O. Parsons) نوشته‌شده است و گرنت کرامر (Grant Cramer)، جرمی دیویس (Jeremy Davis) و دنی راث (Danny Roth) به همراه کیج و مایک نایلون (Mike Nilon) تهیه‌کنندگان آن خواهند بود.

دنی چن (Danny Chan)، مارک دیمون (Mark Damon) و سث نیدل (Seth Needle) تهیه‌کنندگان این فیلم که تولیدش در اواخر ژانویه (اوایل بهمن) آغاز می‌شود، خواهند بود.

لویس گفت:

برای من همیشه یک بازیگر وجود داشته و او کسی است باعث نتیجه دادن این فیلم خواهد بود. آن بازیگر نیک کیج است. از کار کردن با او هیجان‌زده هستم و نمی‌توانم برای دیدن مقابله‌ی او با آن هیولاهای روانی صبر کنم. من این فیلم را مانند مبارزه‌ی Pale Rider در برابر Killer Klowns from Outer Space می‌بینم.

نیکولاس کیج در فیلم‌های پیشِ روی Primal و Grand Isle حضور خواهد داشت.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.